Tussi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg et komplett og alltid pessimist 😅 Men. Håper at om 5 timer er Norge i VM så godt som
Baranladion Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg et komplett og alltid pessimist 😅 En pessimist er en optimist,- med erfaring... Så jeg antar at du har fulgt norsk landslagsfotball en god stund 🤣 1
Tussi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Baranladion skrev (Akkurat nå): En pessimist er en optimist,- med erfaring... Så jeg antar at du har fulgt norsk landslagsfotball en god stund 🤣 Ja. Siden før VM i 98. Seieren over Brasil er jo noe av det mest fantastiske i norsk fotball
ReaveЯ Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blir ikke akkurat mindre nervøs når Estlandkampen sist var den kampen Norge var dårligst i kvaliken. Neida dette MÅ vel gå nå?! 1
Tussi Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Hva er dette for noe? Skal man fucke det opp mot Estland hjemme liksom? 2 1
Colin. Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Å nei, hva skjer, er det nervøsiteten? 😰 1
Baranladion Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Tussi skrev (9 minutter siden): Hva er dette for noe? Skal man fucke det opp mot Estland hjemme liksom? Estland spiller smart, og vi spiller for tregt. Vi trenger at backene deres blir slitne, da kommer både Nusa og Bobb til å skape masse sjanser. Berg tror jeg må ut, han er helt usynlig, men litt usikker på hvem man skal sette inn, har lite kreativitet på benken. 1
DukeNukem3d Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden (endret) Dette var frustrerende. Antifotballen til Estland passer bedre å møte for fotrappe italienere enn Norge... Ødegaard er sårt savnet på dager som denne Endret 41 minutter siden av DukeNukem3d 2
leticia Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Tussi skrev (16 minutter siden): Hva er dette for noe? Skal man fucke det opp mot Estland hjemme liksom? Ser ikke mye lovende ut. Får håpe det løsner i 2 omgang 🤨 1
knipsolini Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Et ultraorganisert og defensivt Estland var ikke laget vi skulle møte når det skal avgjøres. Ikke enkelt å spille seg gjennom dette laget, hadde perfekt for Ødegaard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå