Gå til innhold

VM-Kvalifisering Europa Fotball-VM 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tussi skrev (5 timer siden):

Ja, tror innbyrdes kun gjelder hvis det er absolutt likt. Først best målforskjell, dernest flest scorede mål, og sist innbyrdes, slik jeg har skjønt det. Wr åpen for at jeg tar feil på det siste

Det var det jeg også trodde. Da har vi vertfall et veldig godt utgangspunkt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er langt under et år siden Norge spilte 0-0 mot Kazakhstan. Nå har Norge hatt flyt i en del kamper på rad, inkludert en etterlengtet seier mot topp-10 motstand, men uten 3 norske poeng borte mot Estland, vil plutselig Italia ha gruppeseieren i egne hender.

Men der skårer Haaland etter 62 minutter og da slapp vi vel med skrekken denne gangen.

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 minutes ago, ^fmj said:

Det er så typisk Nyland, det er krise at vi ikke har en bedre keeper. 

Haikin burde bli første keeper hvis han får norsk pass. Nok en Nyland tabbe som nesten er mål, vil si Estland hadde fortjent mer i dag, dette var dårlig av Norge

Endret av onkel_jon
  • Liker 1
Skrevet

Hjelp det var fryktelig nærme ett eller null poeng. Toppnivået er høyt, men Norge kan fortsatt tape poeng mot de aller svakeste nasjonene. Nå er det heldigvis bare hjemmekamper frem til Italia i siste runde, tror Norge hadde spilt bedre på en bedre Ullevål-gressmatte.

• Liker 1
Skrevet
knipsolini skrev (4 minutter siden):

Hjelp det var fryktelig nærme ett eller null poeng. Toppnivået er høyt, men Norge kan fortsatt tape poeng mot de aller svakeste nasjonene. Nå er det heldigvis bare hjemmekamper frem til Italia i siste runde, tror Norge hadde spilt bedre på en bedre Ullevål-gressmatte.

Nesten som å se mitt favorittlag HamKam dette, store høyder og dype daler

Skrevet

Jeg syns Nyland er både redningsmann og syndebukk i at vi er heldige her. Skuddet i stolpen og sjansen på slutten burde vært keepermat. Redningen i tverrlegger er machavgjørende.

Dumt at vi ikke klarer å dominere mer på slutten mot en såpass svakt lag. Tydelig at nervene tok oss. Håper Solbakken går nøye gjennom de siste 30 minuttene med laget slik at de kan lære av dette.

Skrevet (endret)
^fmj skrev (42 minutter siden):

Det er så typisk Nyland, det er krise at vi ikke har en bedre keeper. 

Haikin får snart Norsk pass forhåpentligvis.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Skrevet

I sin relativt svake sesong (til han å være) har Haaland scoret 42 mål. 11 mål på 10 kamper denne sesongen for Norge. Og det kan bli mer. Klubb-VM starter for City om en ukes tid.

• Liker 1
Skrevet

Dagens kamper! 

Gruppe H: 

Romania vs Kypros

San Marino vs Østerrike

Bosnia-Hercegovina tapte 2-1 borte mot Slovenia i en privatlandskamp.

Gruppe G: 

Finland vs Polen

Nederland vs Malta

Litauen spilte privatlandskamp mot Danmark som de tapte 5-0

Gruppe K: 

Serbia vs Andorra

Latvia vs Albania

England spiller privatlandskamp mot Senegal

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...