Gå til innhold

Englands knefall for isl@m


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
anomys skrev (Akkurat nå):

Har englands regjering tillatt dette for å hylle p@kistanske gjenger som selger, doperned og gjengvoldtar titusener av engelske hvite barn/jenter hvert eneste år?

Hva er det som gjør at isl@m radere europeiske land på denne måten?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
anomys skrev (5 minutter siden):

Grooming-epidemi: 19.000 barn misbrukt på ett år, men myndighetene nekter å avsløre gjernings­mennene – Document

 

Nyheter som dette ser man ikke i mainstreannedia da det ville være ra$istiske nyheter og dessuten få folk til å gjøre andre val.

Og kanskje folk begynte tenke selv også

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skriver du "isl@m" og "ra$istisk"? Er det fordi du er vant til å bypasse filtere på sosiale platformer? 

 

@Gavekorter regelrett misjonering slik som dette medlemmet bedriver med innafor på dette forumet? 

Det skal jeg fortelle deg. Det blir ofte sensurert ut og enda oftere  med AI

Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skriver du "isl@m" og "ra$istisk"? Er det fordi du er vant til å bypasse filtere på sosiale platformer? 

 

@Gavekorter regelrett misjonering slik som dette medlemmet bedriver med innafor på dette forumet? 

Han har i det minste lagt ut noen linker, man må gjerne ønske å moderere dem.

Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (25 minutter siden):

Hvorfor skriver du "isl@m" og "ra$istisk"? Er det fordi du er vant til å bypasse filtere på sosiale platformer? 

 

@Gavekorter regelrett misjonering slik som dette medlemmet bedriver med innafor på dette forumet? 

Du skal få gavekortet ditt :D

Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (26 minutter siden):

Hvorfor skriver du "isl@m" og "ra$istisk"? Er det fordi du er vant til å bypasse filtere på sosiale platformer? 

 

@Gavekorter regelrett misjonering slik som dette medlemmet bedriver med innafor på dette forumet? 

hva mener du med at jeg driver med misjonering? Misjonering for hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
anomys skrev (52 minutter siden):

Synes dette er merkelig. Er jo pakistanere som feirer på Ekeberg i Oslo, men hadde vært sykt rart om man hadde flagget med det  pakistanske-flagget på Nidarosdomen. 

Her er det nok noen tullinger som skulle være litt for inkluderende. Tror ikke det har mye med Islam å gjøre. 

Edit: av en eller merkelig grunn har Pakistan to nasjonaldager. En i mars og en i august. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Tussi skrev (34 minutter siden):

Jeg tenker denne tråden er best ignorert videre...  så kan ts diskutere med seg selv. 

Ja det beste er å ignorere sånne r@sistiske tråder. Drit i hva som skjer i verden :D så lenge det går politisk korrekt bra. 

Men  det er skjønt at flere er begynt å vakne da, og da snakker jeg ikke om noen herinne :)

 

Lenke til kommentar
anomys skrev (16 minutter siden):

Ja det beste er å ignorere sånne r@sistiske tråder. Drit i hva som skjer i verden :D så lenge det går politisk korrekt bra. 

Men  det er skjønt at flere er begynt å vakne da, og da snakker jeg ikke om noen herinne :)

 

Tror nok du ser det du vil i denne saken. Jeg er kan være enig i deg at å flagge med et pakistansk flagg på en katedral i London er flåsete. At dette eksemplet er et eksempel på at England er på vei til å bli et islamsk kalifat er å strekke det for langt. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å flagge med pakistansk flagg vil jeg vil si er mer et problem som følge av innvandring enn islam.

Men at england er skakkkjørt som følge av begge er det vel liten tvil om. Vi snakker tross alt om et land hvor politiet nå  fjerner kristne fra gata fordi det proviserer muslimer.. 

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MrL skrev (15 minutter siden):

Men at england er skakkkjørt som følge av begge er det vel liten tvil om. Vi snakker tross alt om et land hvor politiet nå  fjerner kristne fra gata fordi det proviserer muslimer.. 

Du kødder.. Kan umulig være normaliteten i gata og på hverdagen. I en moske ja..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...