Gå til innhold

Englands knefall for isl@m


Anbefalte innlegg

anomys skrev (4 timer siden):

Ja det beste er å ignorere sånne r@sistiske tråder. Drit i hva som skjer i verden :D så lenge det går politisk korrekt bra. 

Men  det er skjønt at flere er begynt å vakne da, og da snakker jeg ikke om noen herinne :)

 

Hahahaha jeg er overhodet ikke politisk korrekt, ei heller her inne. Og jeg tar gjerne en debatt om islam eller innvandring eller whatever. Men ikke en useriøs åpenbart rasistisk en

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tussi skrev (På 28.3.2024 den 6:12 PM):

Jeg tenker denne tråden er best ignorert videre...  så kan ts diskutere med seg selv. 

:)  Ja og vet du hva? Vi har politikere som ignorere de meste her i landet, de ignorere også at tusenvis sulter, må ligge ute. De ignorere også at 65 000 kriminelle lovbrudd blir henlagt hvert eneste år pga underbemanning bare i Oslo. Ignoranse virker å være løsningen på det meste. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (På 28.3.2024 den 11:19 PM):

Hahahaha jeg er overhodet ikke politisk korrekt, ei heller her inne. Og jeg tar gjerne en debatt om islam eller innvandring eller whatever. Men ikke en useriøs åpenbart rasistisk en

Hmmm, så  Tussi , fant  du noe rasistisk med de linkene jeg la ut. Vær snill å forklar hvorfor de er så rasistiske?

Og vi må gjerne diskutere islam invandring eller katt om du vil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...