Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg vil kun ha kreative damer


Anbefalte innlegg

Hvis jeg oppretter en profil på dating-apper, og jeg kun vil ha kreative damer,
hva skal jeg skrive i bioen? Jeg er selv kreativ, og jeg føler det er best at jeg møter andre
som er kunstneriske. Dette for å kunne relatere til hverandre og å ha et felles "språk".
Dessuten, så kan en kreativ person risikere å bli sett på som useriøs eller barnslig
om de er sammens med noen som ikke er kreative

Men hvordan skal jeg gå frem med dette? Skal dette gjøres tydelig i bioen
eller skal jeg heller luke ut noen etter å ha chattet med dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To kunstnere under samme tak.. hva kan gå feil?

Kreativ sjel søker likesinnet partner. Jeg er på jakt etter eventyrlystne og kreative damer. Sammen skaper vi magi
Jeg er en [din alder] år gammel [din yrkesbetegnelse] med en lidenskap for [kunsten].
I fritiden min liker jeg å [beskriv dine kreative aktiviteter].
Jeg er på utkikk etter en kreativ dame som er [beskriv dine ideelle egenskaper hos en partner].
Sammen kan vi [beskriv hva du ønsker å gjøre med en partner].
Er du den jeg leter etter?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Martelè said:

Men hvordan skal jeg gå frem med dette?

Du sier du er kreativ, så vær kreativ.

 

Mitt forslag etter 20 sekunders kreativ tenkning: "Jeg har ett blankt bilde av vårt fremtidige ekteskap her på veggen... Vil du bli med å lage det ferdig?" Værsegod hvis du vil bruke det litt kleine forslaget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest fa16b...622

Jeg skrev, og har fått kontakt med flere, av å skrive følgende:
"Jeg tiltrekkes av kreativitet, xxxx og xxxx."

Anonymous poster hash: fa16b...622

Lenke til kommentar
Martelè skrev (4 timer siden):

Hvis jeg oppretter en profil på dating-apper, og jeg kun vil ha kreative damer,
hva skal jeg skrive i bioen?

Jeg vil anbefale deg å heller møte jenter i det virkelige liv. Dating-apper fjerner så mye av vår naturlige omgang med det motsatte kjønn at vi risikerer å på en måte "miste" oss selv på slike. Som regel er det også helt andre ting enn personlighet som vektlegges på slike apper. Vis heller frem ditt kunstneriske selv til jenter i det virkelige liv, så øker vel sjansen for at kunstneriske jenter lett vil kunne "falle" for deg?

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ogalaton skrev (7 minutter siden):

Jeg vil anbefale deg å heller møte jenter i det virkelige liv. Dating-apper fjerner så mye av vår naturlige omgang med det motsatte kjønn at vi risikerer å på en måte "miste" oss selv på slike. Som regel er det også helt andre ting enn personlighet som vektlegges på slike apper. Vis heller frem ditt kunstneriske selv til jenter i det virkelige liv, så øker vel sjansen for at kunstneriske jenter lett vil kunne "falle" for deg?

Det er høyst sannsynlig jeg blir student på en lokal musikkskole ila året.
Kanskje jeg møter noen der haha

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Ville ikke brukt ordet "kreativ". Det er ikke begrenset til kunstneriske fag, hvis det er poenget ditt. Om du vil ha en kunstner, skriver du det.

Jeg er forøvrig enig i preferansen "kreativ", men jeg ville også godtatt matematisk-naturvitenskapelig kreativitet, lingvistisk kreativitet, eller andre varianter av dette som ikke har noe med tradisjonelle kunstnerfag å gjøre.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (15 minutter siden):

Ville ikke brukt ordet "kreativ". Det er ikke begrenset til kunstneriske fag, hvis det er poenget ditt. Om du vil ha en kunstner, skriver du det.

Jeg er forøvrig enig i preferansen "kreativ", men jeg ville også godtatt matematisk-naturvitenskapelig kreativitet, lingvistisk kreativitet, eller andre varianter av dette som ikke har noe med tradisjonelle kunstnerfag å gjøre.

Ja. 'Kunstnerisk' er et bedre ordvalg. Takker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (På 22.3.2024 den 3:25 AM):

Ville ikke brukt ordet "kreativ". Det er ikke begrenset til kunstneriske fag, hvis det er poenget ditt. Om du vil ha en kunstner, skriver du det.

Jeg er forøvrig enig i preferansen "kreativ", men jeg ville også godtatt matematisk-naturvitenskapelig kreativitet, lingvistisk kreativitet, eller andre varianter av dette som ikke har noe med tradisjonelle kunstnerfag å gjøre.

 

Martelè skrev (På 22.3.2024 den 3:40 AM):

Ja. 'Kunstnerisk' er et bedre ordvalg. Takker

Enig i at kunstnerisk > kreativ her 😀👍

Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (6 minutter siden):

Ikke at jeg er noen damemagnet, men havner jeg i sammen, med et kvinnfolk, saa kan du ta deg faen paa, at hun er ei utfreaka kunstner og alternativ dame. Saa en kunstnerisk damemagnet, er jeg.

Helvetes greie, ser paa det, som en forbannelse.

Alternative og frika damer kan jo være ålreite 😅 men ikke hvis de blir for alternative og tror på konspirasjoner og fyrer hver dag og ikke vasker seg og generelt er sprø 🤪😵‍💫🥴🫣 såklart 😅

Lenke til kommentar
Entern skrev (9 minutter siden):

Alternative og frika damer kan jo være ålreite 😅 men ikke hvis de blir for alternative og tror på konspirasjoner og fyrer hver dag og ikke vasker seg og generelt er sprø 🤪😵‍💫🥴🫣 såklart 😅

Det er det som er problemet, de kan vaere veldig aalreite.😀 men, naar de setter seg forann speileet med et stearinlys paa hver side og gaar inn i sine tidligere liv, saa kan det gaa. Men naar  de sitter hver kveld og maser om kreativitet ( image rundt det, er veldig viktig da ) og slike greier, da kommer du til et metningspunkt.

Det der, jaaleriet, skuespillet, imaget i det kreative miljoet, spyr jeg av.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (5 timer siden):

Ikke at jeg er noen damemagnet, men havner jeg i sammen, med et kvinnfolk, saa kan du ta deg faen paa, at hun er ei utfreaka kunstner og alternativ dame. Saa en kunstnerisk damemagnet, er jeg.

Helvetes greie, ser paa det, som en forbannelse.

Du må forandre strategien din ass 🤔😅

Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (11 timer siden):

Det er det som er problemet, de kan vaere veldig aalreite.😀 men, naar de setter seg forann speileet med et stearinlys paa hver side og gaar inn i sine tidligere liv, saa kan det gaa. Men naar  de sitter hver kveld og maser om kreativitet ( image rundt det, er veldig viktig da ) og slike greier, da kommer du til et metningspunkt.

Det der, jaaleriet, skuespillet, imaget i det kreative miljoet, spyr jeg av.

Å, det er jeg helt enig i 😅👍

Martelè skrev (6 timer siden):

Du må forandre strategien din ass 🤔😅

Spørs om det er strategi, eller om det bare er sånn det er, at det er den typen damer som liker ham best 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...