Gå til innhold

Moxnes tatt for 5 nye tyverier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wampster skrev (8 minutter siden):

Ok, så du tror på hans utallelser selv etter at han forrige gang (for under et halvt år siden) løy så det sang for å få det til å virke annerledes enn det det egentlig var? Deg om det.

Ja, det minner også ut som psykisk sykdom. 

Når en i tillegg går og stjeler ost og kjeks på fritiden etter en slik storm virker det helt tydelig at noe er galt. Han har mer enn nok av penger.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (4 minutter siden):

Hvordan? Hvorfor? Utdyp gjerne, sånn at jeg kan bli litt flinkere til å utrykke meg når jeg blir glad for at noen får meg til å le.

Du skrev dere når det var en person som skrev sine egne meninger. Det virker som du prøver å sette meg i bås med noen andre. Ellers så skrev du bar feil grammatikk.

Men postene etterpå tyder ikke på dette.

Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Har null sympati for Rødt, men at Moxnes moxer videre overrasker vel ingen. Mye verre at vår neste statsminister sannsynligvis har hjulpet mannen med innsidehandel.

True! Tenk at det ligger an til at de skal sitte i statsminister boligen å gjøre det samme om bare få år. Verden har blitt gal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (Akkurat nå):

Du skrev dere når det var en person som skrev sine egne meninger. Det virker som du prøver å sette meg i bås med noen andre. Ellers så skrev du bar feil grammatikk.

Men postene etterpå tyder ikke på dette.

Jeg skrev 'dere' fordi jeg ofte ler av ting dere skriver.

Du mente vel ikke din kommentar som seriøst? At personen du skrev til faktisk skulle ringe legen etter kilder? I så fall så må jeg faktisk le på nytt. For det er også hysterisk morsomt. 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
kilik skrev (2 timer siden):

Hvis du snakket om en helt vanlig person i en vanlig jobb, så ja. Men han er en folkevalgt, offentlig person  Alle som får makt i politikken er avhengig av tillit i 1) eget parti 2) av egne velgere. 

Helt riktig.

Har lyst til aa legge til at  et  slikt verv, er en tillitserklaering i fra oss velgere.

Vi stoler paa dem.

Paa jobben, kaller vi hen jo, for en "tillitsmann".

Endret av Karltorbj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 time siden):

Tviler jeg på. Har egentlig vanskelig for å se han for meg bryte noen regel som helst. Annet enn å gjøre en dårlig leder-jobb. (Sjekke ansatte i hht habiitet, bosituasjoner osv.) 

Kan hende han bare tror alle andre oppfører seg, fordi han gjør det, og at han dermed ikke syns kontrollsystemer er viktig.

Det er liksom ikke noe riktig snert i disse tabloid tabbene til politikerene om dagen synes jeg.. Jeg sitter daglig og håper.

Støre tatt med buksa på anklene(løs kanon, med kvinner i sikte.) Erna i stormvind på vestlandet. Kjolen blåser opp( i Marilyn Monroe stil), og hekter seg fast i øreringene hennes..(til tusen knipse/kamera lyder fra et tilstedeværende pressekorps.😱

Har et par saftige ønsker av avkledde tabber for Vedum også, men de tror jeg at jeg holder for meg selv foreløpig. Bør helst skje i et ordentlig bondegård/fjøs-miljø, det kan jeg røpe..🤠

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sovna skrev (1 minutt siden):

Det er liksom ikke noe riktig snert i disse tabloid tabbene til politikerene om dagen synes jeg.. Jeg sitter daglig og håper.

Støre tatt med buksa på anklene(løs kanon, med kvinner i sikte.) Erna i stormvind på vestlandet. Kjolen blåser opp( i Marilyn Monroe stil), og hekter seg fast i øreringene hennes..(til tusen knipse/kamera lyder fra et tilstedeværende pressekorps.😱

Har et par saftige ønsker av avkledde tabber for Vedum også, men de tror jeg at jeg holder for meg selv foreløpig. Bør helst skje i et ordentlig bondegård/fjøs-miljø, det kan jeg røpe..🤠

Jeg dauer! 🤣

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Neffi skrev (14 minutter siden):

Jeg skrev 'dere' fordi jeg ofte ler av ting dere skriver.

Du mente vel ikke din kommentar som seriøst? At personen du skrev til faktisk skulle ringe legen etter kilder? I så fall så må jeg faktisk le på nytt. For det er også hysterisk morsomt. 

Igjen, jeg er en person som skriver.

Men, nå er dette helt urelevant for tråden så tenker vi stopper her jeg så slipper det å bli for mye for moderatorene å rydde opp i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Neffi skrev (3 timer siden):

Skjønner ikke hvordan dette skal være i strid med rød politikk. Utjevne forskjeller. Robin Hood-mentalitet. Det er jo akkurat det rødt skal gjøre! Kan jo være partipolitikken som har skapt grunnholdningene som får han til å stjele. Ikke respekt for kapitalsterke butikker. 

Syns han fremstår som en god partileder!

Nja, det er vel motsatt, Moxnes hadde penger og makt og stjal fra noen som prøvde å tjene penger på det frie marked med sin solbrillebutikk, men det er jo forsåvidt i tråd med Rødt`s politikk det òg, les; kommunisme.

 

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, kilik said:

 

Synes ikke det er det minste rart. Handler om psykisk sykdom. Han må få hjelp til å få orden på sin mentale helse og få slutt på stjelingen en gang for alle.

Ser for meg at Rødt skulle godtatt "spillegalskap" når det gjelder aksjehandelen til Finnes, selv om det i mønsteret der kan være tegn på det...

 

Lenke til kommentar
54 minutes ago, Entern said:

Har null sympati for Rødt, men at Moxnes moxer videre overrasker vel ingen. Mye verre at vår neste statsminister sannsynligvis har hjulpet mannen med innsidehandel.

"Sannsynligvis"? Her må jeg vel si at det framstår som at Erna ikke har vist noe, samt også at fyren virker som å ha en problem knyttet til dette når man ser mønsteret i handlene, løgnene, forsøk på å skjule..... Evt. kan han jo bare fortsette å gamble med aksjer og det vil i enda større grad framstå som spillegalskap, som vel da blir en psykisk lidelse? 

 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Dette er egentlig bare en veldig trist sak, og jeg håper Moxnes nå kan trekke seg tilbake og jobbe med det han trenger utenfor medienes søkelys. Selv om min sympati med partiet "Rødt" er svært begrenset gir det meg ingen glede at Moxnes nå faller så vondt, og jeg håper virkelig han reiser seg igjen og kan få ro til nettopp det. Derfor synes jeg det er ganske guffent når noen godter seg over dette. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (4 minutter siden):

Derfor synes jeg det er ganske guffent når noen godter seg over dette.

Man skal selvfølgelig ha medfølelse med personen Moxnes, men samtidig er det nesten utenkelig å ikke få lov å "godte" seg over ironien i denne saken. Moxnes og rødt har vifta med pekefingeren mot alt og alle, og gått hardt ut mot de som tjener penger her i landet, og nærmest hevdet at enkelte stjeler penger fra staten , som feks "velferdsprofitører". 

Han har også godt hardt ut mot andre politikere som har "forsynt" seg av goder og annet som feks pendlerboliger. 

Selvom jeg langt ifra er enig med rødt og politikken deres, så har jeg alltid hatt stor respekt for Moxnes, han har vært tydelig, krass og våken i sin argumentasjon, rett og slett trodd han var en oppegående mann. Det viser seg dessverre, at han ikke er annet enn en hykler, selvom selve stjelingen er utløst av en sykdom. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Til en viss grad kan det være en forutsettnig for å være en del av Rødt at man (potensiellt) har en diagnose/et personlighetsavvik: Jeg er rimelig sikker på at om man er en del av Rødt og apologetene der til raZZland og Putler og deres krig i Ukraina, så er det en sterk overvekt av kontrære i partiet sammenlignet med øvrig befolkning. Ennå større overvekt hvis man eksluderer yttre høyre fra øvrig befolkning i sammenligningen.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...