Rune_says Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Regenburg skrev (1 time siden): Jeg skrev et langt tilsvar til denne. Deriblant kan jeg si at jeg blir kvalm av naziholdningene til dere som fornekter det massive arabiske folkemord på verdens jøder. Mod har slettet det innlegget og advart meg mot å bli kvalm av nazistholdningene som gulpes opp her. Dette på et Egmontforum der russiske bots fritt får poste nazist og fascistløgenene sine daglig. Så kan ærlig si at jeg blir kvalm av både dine og moderatorens motbydelige menneskesyn. Råtne holdninger og løgnaktige oppkast når det kommer til å benekte massedrapene og etniske rensingen av jøder fra over 20 arabiske land. Ta rennafart og skam dere begge to. Aktiviteten til moderatorene på dette forum, er verdt å ta en titt på av pst. Særlig med tanke på hva som legges til rette for i Ukrainatrådene og alt som har med hamas å gjøre. Ser at jeg ikke er den eneste som har bemerket dette de siste 3 årene. Skal vi se. Naziholdninger ? Det ser vi vel i praksis at Israel har nå med en videreutvikling av folkemord. Russiske bots? På ene siden er jo Putin imot nazister, så til de grader at de bomber veteraner som kjempet mot nazistene i WW2 hvis de tilfeldigvis bor i Ukraina (som mange soldater i Røde Armé var fra). På annen side holder han "Night Wolves" en MC gjeng kjent for å bruke nazi-symbolikk tett til hjertet. Motbydelig menneskesyn at hvert menneske er like mye verdt ?? Gml Testamente sier "et øye for et øye" - ikke at det skal være 65 palestinske for hvert Israelske liv. Endret 1 time siden av Rune_says 2
sk0yern Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Rune_says skrev (34 minutter siden): Det ser vi vel i praksis at Israel har nå med en videreutvikling av folkemord Nå kan i alle fall ofrene for folkemordet selv bestemme om det skal fortsette eller ikke. Det er vel første gang i historien. 3
Snikpellik Skrevet 40 minutter siden Forfatter Skrevet 40 minutter siden Sir skrev (2 timer siden): Hvor har ADL gjort det? Har sjekket. ADL har ikke sagt at Turning Point er en ekstremistgruppe. Independent står kanskje for independent of facts. Fikk sikkert mange klikk ihvertfall da siden de fikk med den tittelen. På nettsiden til ADL. https://www.adl.org/resources/backgrounder/turning-point-usa 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå