Gå til innhold

Kjøp fra Lux-Case.no


Anbefalte innlegg

Kjøpte to litt dyrere deksler derfra for å få det litt raskere enn fra butikker fra utlandet (fra, Sverige tar ikke så lang tid). Vet jeg da betalte overpris... 

Fikk et riktig deksel og ett feil deksel (det feil var til annen telefon modell). 

Fikk automatisk svar på engelsk! Saken er ikke løst ennå, pengene er nok tapt.

De samarbeider med Klarna, viser til Forbrukerrådet som har advart mot at Klarna ikke er noen sikkerhet for trygg butikk. 

Dem har jo tydeligvis holdt på lenge ref startdato på tråden her. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mannen med ljåen skrev (2 timer siden):

Jeg kjøper slikt på ebay. Et godt mobildeksel trenger ikke å koste mer enn 50 kroner.

Tja, spørs hva du ser etter av egenskaper i deksel. Du får deksel til 20kr i Norge også... 

Ikke alltid man kan vente 4-5 uker på noe man trenger raskt. Prisforskjellen var 50 kr pr deksel fra butikk her kontra ebay.

Forøvrig mye man ikke bør kjøpe på ebay også... Handlet mer der for 10 år siden enn nå. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (3 timer siden):

Jeg kjøper slikt på ebay. Et godt mobildeksel trenger ikke å koste mer enn 50 kroner.

Med tanke på kronekursen så ligger vel alt av ok deksel på rundt 150-200 og oppover inkluderert frakt. Med mindre du kjøper de absolutt billigste i silikon, men da har du ikke et godt mobildeksel.

Personlig er jeg litt kresen så mitt deksel kostet 600. Men absolutt verdt det over de årene jeg har telefonen.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (44 minutter siden):

Med tanke på kronekursen så ligger vel alt av ok deksel på rundt 150-200 og oppover inkluderert frakt. Med mindre du kjøper de absolutt billigste i silikon, men da har du ikke et godt mobildeksel.

Personlig er jeg litt kresen så mitt deksel kostet 600. Men absolutt verdt det over de årene jeg har telefonen.

Hva som er et godt mobildeksel er jo veldig subjektivt. Noen deksel er mer pynt enn nytte for sagt og støt. 

Så hva som er bra deksel er alene umulig å si. Man må først liste opp hva man krever av dekselet. 

Fordelen med (ekte) norsk registert butikk er at de ikke tør selge den største dritten av ting. Da vi har reklamasjonsrett osv. 

Som nevnt er det verdt å betale noen tikroner ekstra, her for å få varen på 3-4 dager kontra 3-6 uker. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (46 minutter siden):

Lang link til billig mobildeksel på ebay

Det kan kjøpes skikkelig billig fremdeles, selv om det er gått litt opp i pris.

Ja. Her var det fallstyrke som var poenget. Viktigst: å få det på under en uke i hånda.

Fikk mail nå om å få penger tilbake eller nytt riktig deksel. Har bedt om nytt.

Å la barn vente 5 uker på beskyttende deksel er risiko... 😊 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...