Gå til innhold

Hva skjer med de små mobiloperatørene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FrihetensRegn skrev (55 minutter siden):

Jeg blir byttet over til ICE i løpet av juni. Release sier i epost at jeg får gratis månedsavgift i juni og juli. Så i løpet av juli vil jeg nok bytte over til HappyBytes sitt 30 GB abo til 298. De har ikke rollover, men jeg tror ikke jeg trenger det. Jeg hadde 50 GB til 289 hos Release.

Verdt å sjekke ut plussmobil 25 GB med rollover til 279 kr da. 

Lenke til kommentar
Kynxx skrev (På 29.4.2023 den 15.11):

ice er per dags dato frittstående fra altibox, men bare vent. Det kommer en dag der merkevarene blir slått sammen. Jeg gir det maks 3 år. 

Tipper at merkevaren ice forsvinner den dagen de løsriver seg fra Telia. Mange forbinder ice med dårlig dekning. Telenor, Telia og Altibox. 

Endret av Komplett ubrukelig
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Komplett ubrukelig said:

Kommer ikke på noen andre med Telenor-dekning. Du får i alle fall med Telia. 

Bytta fra Telia til Release når de økte prisen på mine ekstra sim med rundt 10 000 kr i året tidligere i år:D
Er jo knall at jeg nå blir flyttet til Ice på et abo uten mulighet for et eneste ekstra sim :s
 

Lenke til kommentar
Janvik skrev (24 minutter siden):

Bytta fra Telia til Release når de økte prisen på mine ekstra sim med rundt 10 000 kr i året tidligere i år:D
Er jo knall at jeg nå blir flyttet til Ice på et abo uten mulighet for et eneste ekstra sim :s
 

Haha ja, det er nok lite lønnsomt med kunder som bruker opp kvoten sin. Men Plussmobil burde gi deg omtrent samme deal som Release? 30 kr mnd dyrere for full fart

Endret av Komplett ubrukelig
Lenke til kommentar
Bäcker skrev (På 30.4.2023 den 20.08):

I går kræsja hele SIM-modulen i mobilen min. eSIM gikk til helvete, men takket være at jeg er kunde hos en av de "dyre" operatørene fikk jeg nytt SIM i løpet av en halv time. Prøv det hos en billigoperatør...

Ny eSIM-profil, overføring osv. vil forhåpentligvis gå sømløst i slutten av 2023 / begynnelsen av 2024, noe avhengig av mobilprodusent også (Apple og Samsung som vanlig i tet), de store operatørene i Norge er langt fra klare til å tilby den type tjenester, se f.eks. denne listen: https://support.apple.com/no-no/HT209096

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...