Gå til innhold

HBO Max og Discovery+ slås sammen: Blir til «Max»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen. Discovery+ må være den mest søplete strømmepakken jeg noen sinne har sett. Brukte kompensasjonspoengene til å teste den ut forrige gang Telenor og TV2 var "on a break" stort sett bare for å se "Sigurd fåkke pult" og jeg orket ikke beholde den lenge nok til å binge første sesongen engang. Og nå blir jeg altså nødt til betale for det jævla oppgulpet hvis jeg vil beholde HBO? Tror jeg heller setter seil tilbake til piratbukta igjen.

Lenke til kommentar
Olethros skrev (1 minutt siden):

Faen. Discovery+ må være den mest søplete strømmepakken jeg noen sinne har sett. Brukte kompensasjonspoengene til å teste den ut forrige gang Telenor og TV2 var "on a break" stort sett bare for å se "Sigurd fåkke pult" og jeg orket ikke beholde den lenge nok til å binge første sesongen engang. Og nå blir jeg altså nødt til betale for det jævla oppgulpet hvis jeg vil beholde HBO? Tror jeg heller setter seil tilbake til piratbukta igjen.

De skal ikke øke prisen på abb. 

Lenke til kommentar

Eg bestilte ein månad Discovery+ for å sjå The Masters (golf), og som passa greit med at heile siste sesong av Kongen Befaler var ute.

Då det var glodd ferdig bladde eg litt i utvalet for å sjå om det var noko anna av interesse, men det var ikkje store greiene. Stort sett amerikansk søppel og diverse norske greier.

Det blir ikkje ein månad til, men då tar eg heller ein månad med HBO neste gang.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fikk også samme e-post. I profilen står det: "50% livet ut"

prøvde å trykke på avslutte abbonement og fikk meldingen: 

"Vil du avslutte abonnementet ditt?

Synd å se at du forlater oss! Du kan hjelpe oss med å bli bedre ved å svare på den valgfrie undersøkelsen om hvorfor du valgte å avslutte abonnementet.

Du mister tilbudet på avslag på 33% på HBO Max permanent hvis du avbryter.

Dette avslaget er gyldig så lenge det månedlige abonnementet ditt er aktivt, og er ikke gyldig hvis du oppretter abonnement på nytt i fremtiden."

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Som trikola skriver så fremkommer det av link i mail at man beholder rabatten.

Sitat

Du kan som alltid kontakte oss, eller finne mer informasjon på http://help.hbomax.com/price-changedersom du har spørsmål.

Hadde ikke skadet med en linje i mailen som sa noe sånt som «du som allerede har en rabatt vil beholde denne» eller noe i den dur men det er jo mer lønnsomt om brukere ‘jumps the gun’ og avslutter det rabatterte abonnementet 🤑

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...