Gå til innhold

Formel 1 - 2023


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (29 minutter siden):

Enn så lenge Max klarer seg alene så hadde de nok vært bedre tjent med å teste ut nye som kan vare litt lengre. Perez begynner jo å dra litt på åra spesielt mtp prestasjonene

Kunne kanskje gamblet på Daniel til red bull og lawson til AT. Finnes en del sjåfører som blir ledige i 2025.

Lenke til kommentar
MartinF skrev (23 timer siden):

Tung påkjenning? Bottas hadde neppe vært i F1 nå hadde det ikke vært for Mercedes. Hadde han fått muligheten tror jeg nok han hadde hoppet på første mulighet til å kjøre for Red Bull. Hadde han dratt et annet sted etter Williams, så kunne det fort endt opp med to år og ut av sporten.

Tja, de fleste som har kommet seg til Formel 1 har ganske store egoer, Bottas gikk nok inn i Mercedes med ambisjoner om å bli verdensmester men etterhvert som realiteten om at han aldri kom til å kunne slå Hamilton sank inn tror jeg faktisk det var ganske tøft for han. Han ble jo den de facto andreføreren i feltet og team ordrene med "Valtteri it's James " ble jo en så vanlig hendelse at det ble en meme ut av det. Det er heller ingen tvil om at vi fikk se en revitalisert Bottas når han hoppet over til Alfa Romeo, i det minste fra en som ser fra utsiden.

Lenke til kommentar
Jarmo skrev (2 timer siden):

Greit at de tar en titt på det ja. Hamilton burde selvfølgelig ikke få noen ekstra straff nå, men det å krysse banen uten en OK fra de som styrer løpet er falig nok til at jeg synes det er greit at de blir litt strengere der. Med tanke på hvor raske bilene er så blir det litt som våpenreglene at man må ha nulltoleranse.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (1 time siden):

Greit at de tar en titt på det ja. Hamilton burde selvfølgelig ikke få noen ekstra straff nå, men det å krysse banen uten en OK fra de som styrer løpet er falig nok til at jeg synes det er greit at de blir litt strengere der. Med tanke på hvor raske bilene er så blir det litt som våpenreglene at man må ha nulltoleranse.

Trekk han 10 poeng og la han starte bakerst på griden et par løp. Da lærer han kanskje.

Bøter er ihvertfall meningsløst.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...