Gå til innhold

Maximo AS melder oppbud


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:utakt skrev (1 minutt siden):

Det er samme gruppa som står bak Kvinneguiden? Det forumet er jo helt forferdelig. Håper virkelig ikke det samme moderatorteamet og de samme retningslinjene skal begynne å gjelde her.

Kvinneguiden er søsterforumet vårt, og vi har vært under samme tak i Edda Media, så ingenting nytt og skummelt vil skje.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (3 minutter siden):

Det er samme gruppa som står bak Kvinneguiden? Det forumet er jo helt forferdelig. Håper virkelig ikke det samme moderatorteamet og de samme retningslinjene skal begynne å gjelde her.

KG er forferdelig av hvilken grunn?

De er jo langt nærmere dette forumet modereringsmessig enn det forumet som ikke skal nevnes.

Endret av KongOlav2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (Akkurat nå):

En søppeldynge der alle skriver som "AnonymBruker" og sikkert halvparten av alt som diskuteres bare er trolleri og bullshit. 

Det er meget mulig. Men det siste kommer jo mest an på debattantene. 

For meg er det tre ting med et forum som er viktig. Tekniske løsninger. Her er diskusjon.no og det nye forumet bra, mens nye vgd var et togkræsj uten like. Interessante debatter og motdebattanter. Her er det nye forumet bedre på de fleste temaer enn diskusjon.no, mens diskusjon er bedre på noe. Og moderering. Her stod nye vgd og diskusjon begge til stryk. 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (4 minutter siden):

Det er samme gruppa som står bak Kvinneguiden? Det forumet er jo helt forferdelig. Håper virkelig ikke det samme moderatorteamet og de samme retningslinjene skal begynne å gjelde her.

Neida, ikke noe skummelt som skjer. Det kunne @TSP forsikre oss om på intra :) 

Vi har skiftet eiere bare, og i tillegg har vi fått tilbake @TSP tilbake som utvikler, noe som er veldig bra. 

Det kommer mer informasjon fra vår kant når vi har fått tid til å formulere noe. Har vært veldig hektisk den siste uka for å lande i havn en bra avtale 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
KongOlav2 skrev (13 minutter siden):

De er jo langt nærmere dette forumet modereringsmessig enn det forumet som ikke skal nevnes.

:wee: De er det eneste forumet jeg har vært borti som i tillegg til en kilometer med regler har måttet lage enda en kilometer med regelpresiseringer.

Resultatet er at modereringen er helt bingo. I fjor leste jeg en lang "oppvask"tråd på avdelingen deres for "ris og ros", der "teamleder" ble drevet fra skanse til skanse og arrestert på både det ene og det andre. Det toppet seg litt da det kom frem at hva som ble vurdert til å være regelbrudd kunne være hvordan leseren (mod) oppfattet innlegget, og ikke hva som faktisk sto ...

Nå er "ris og ros" omorganisert slik at brukerne bare kan diskutere 1-1 med moderatorteamet (mot at de før kunne ta opp ting i fellestråder slik at andre brukere kunne henge seg på). Det som er av fellesdiskusjon på tilbakemeldinger nå er for det meste tekniske spørsmål. Det ble vel slitsomt å ta kritikk. 

Jeg tror Egmont er veldig klar over hvilket rottereir de har på den plattformen, men de har masse trafikk og jeg regner med at det trumfer alt.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
KongOlav2 skrev (30 minutter siden):

Det er meget mulig. Men det siste kommer jo mest an på debattantene. 

For meg er det tre ting med et forum som er viktig. Tekniske løsninger. Her er diskusjon.no og det nye forumet bra, mens nye vgd var et togkræsj uten like. Interessante debatter og motdebattanter. Her er det nye forumet bedre på de fleste temaer enn diskusjon.no, mens diskusjon er bedre på noe. Og moderering. Her stod nye vgd og diskusjon begge til stryk. 

Er det fridiskusjon du prater om? 

 

Jeg er forøvrig helt uenig med din dom ang. Moderering her på siden. Jeg synes de gjør en god jobb, dog burde de vært litt klarere på retningslinjer de bruker internt. Det er f. Eks ikke bra at en aktiv deltager i en debatt og skal modere denne. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Sidekick skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg godt, jeg elsker dette forumet!

Det er utrolig deilig å lese mye av det dere har skrevet i tråden. Det varmer virkelig et hjerte og se at så mange av våre brukere setter så pris på diskusjon.no. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...