Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Modern Warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GrinderX9 skrev:

Synes selv enspiller delen til MW1 var ganske så bra. Trodde folk flest var drit lei eksploderende skyskrapere og til slutt så overdrevene hendelser at de måtte dytte serien ut i verdensrommet for å overgå seg selv. 

Høres ganske så nice ut å ta ut narko karteller spør du meg.

SP var overraskende bra. De kunne gjort mye mer, men fortsatt bra lagt opp.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske grei singleplayer, og jeg har gitt online biten en god sjangse denne gangen. Klarte å holde ut overraskende antall timer i 6vs6 matcher også, og vil faktisk påstå at jeg hadde det genuint morro for første gang i COD siden World at War. Men så kicker dette sbmm svineriet inn og ødelegger hele morroa.

Hva skjedde med å kunne sette seg ned å ta noen rolige runder? Det funker ikke for min del i hvert fall. Og med null mulighet til å få av crossplay og kvitte seg med auto-aim gjengen på konsoll så hjelper ikke heller det. Spillet virker å være vanvittig skreddersydd til kontroller at det er nærmest skremmende å se enkelte killcam episoder :D
 

Hele spillet rakner for meg og det ble en solid grundig uninstall her i dag :p  Dette her var ræva greier.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mala skrev:

Ganske grei singleplayer, og jeg har gitt online biten en god sjangse denne gangen. Klarte å holde ut overraskende antall timer i 6vs6 matcher også, og vil faktisk påstå at jeg hadde det genuint morro for første gang i COD siden World at War. Men så kicker dette sbmm svineriet inn og ødelegger hele morroa.

Hva skjedde med å kunne sette seg ned å ta noen rolige runder? Det funker ikke for min del i hvert fall. Og med null mulighet til å få av crossplay og kvitte seg med auto-aim gjengen på konsoll så hjelper ikke heller det. Spillet virker å være vanvittig skreddersydd til kontroller at det er nærmest skremmende å se enkelte killcam episoder :D
 

Hele spillet rakner for meg og det ble en solid grundig uninstall her i dag :p  Dette her var ræva greier.

🤣🤣🤣 Morsomt å se andre siden av mynten også! Jeg har skrudd av crossplay pga pc bots og cheatere og spiller kun med playstation spillere fordi pc er så sweaty og jævlig. Og det er jo litt morsomt når folk klager over at de må spille med folk som er like god som seg selv, og ikke kan stompe noobs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...