Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor kan en mann finne kjærligheten i 2022


Gjest 8361e...7e1

Anbefalte innlegg

8 hours ago, Guest f11fb...f79 said:

Nesten stygt å si det.
Men med dem krava norske kvinnfolk har for tiden så gjenstår snart bare thailand, filipinene og østeuropa

Men fram til siste utveg ville jeg har prøvd meg på noe klubber av noe slag.
Felles interesser.
Liker du klatring meld deg inn i en klatreklubb.
Liker du biler, dra på cars and cofee ofte.

Felles interesser er stikkordet.

Anonymous poster hash: f11fb...f79

Tror du skal være forsiktig med å feie alle "norske kvinnfolk" over samme kam. Finner du ikke den rette, leter du ikke hardt nok. Ta en softis, gjerne 2...eller en pølse med alt. Vi har jo alle sett Elling og hvordan han fant veien til suksess i pølsebua. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok en del sannhet i denne tråden fra begge parter, og ugress finnes i alle samfunn. Det jeg vil trekke fram er at det finnes mange gode damer i norge som har kvaliteter feks østeuropeiske damer har, men at det å treffe de er basert på timing og flaks - for gode damer og menn de forsvinner kjapt fra merkedet.

Ellers er min generelle snevre erfaring med dating apps at utenlandske damer gir mer av seg ved chatting fremfor korte svar hvor mannen må streve for å holde det i gang, men igjen kanskje norske damer har mye dårlig erfaring fra norske menn i slike settinger.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
nacario skrev (39 minutter siden):

Det er nok en del sannhet i denne tråden fra begge parter, og ugress finnes i alle samfunn. Det jeg vil trekke fram er at det finnes mange gode damer i norge som har kvaliteter feks østeuropeiske damer har, men at det å treffe de er basert på timing og flaks - for gode damer og menn de forsvinner kjapt fra merkedet.

Ellers er min generelle snevre erfaring med dating apps at utenlandske damer gir mer av seg ved chatting fremfor korte svar hvor mannen må streve for å holde det i gang, men igjen kanskje norske damer har mye dårlig erfaring fra norske menn i slike settinger.

Fakta er jo at norske damer har 20 forskjellige mannfolk som de chatter med samtidig. Din lille fillipinske dukke har kanskje bare en vestlig og aktuell mann på gang i slenget.

Tilbud og etterspørsel gutter.

Bare husk å styr unna alenemødre. Der blir du aldri førsteprioritet. Og ingen damer som er eldre enn deg. Det er et desperat trekk som brennmerker deg som en annenrangsmann. Du ser jo ikke akkurat mange milliardærer med gammeldamer.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 8361e...7e1 skrev (På 20.8.2022 den 8.48):

Hvor er det mulig for menn å finne partner i dagens samfunn? All den tid jeg ikke er blant de peneste 5% av menn som bare kan laste ned Tinder og ha suksess der. 
 

Hvor kan man som normalt pen og høy mann finne partner i slutten av 20-åra i Oslo?

Arbeidsplass?

hobby?

frivillig arbeid?

Anonymous poster hash: 8361e...7e1

Finn deg en Asiatisk aupair dame.. bare å date til du finner en som liker deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Gouldfan said:

Finn deg en Asiatisk aupair dame.. bare å date til du finner en som liker deg.

For å se litt kynisk på det, om ingen av de jentene i dette landet på flere milliioner er interesserte, så er det vel ikke noen særlig løsning å gå utenlandsk for å finne ei. Da når en rett og slett ikke opp i konkurransen. 

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (11 minutter siden):

For å se litt kynisk på det, om ingen av de jentene i dette landet på flere milliioner er interesserte, så er det vel ikke noen særlig løsning å gå utenlandsk for å finne ei. Da når en rett og slett ikke opp i konkurransen. 

En Asiatisk aupair dame som jobber i Norge, var det jeg gjorde. To ulike dates, og det var i boks. Du behøver jo ikke dra til utlandet om de jobber i Norge. Men du må ha jobb eller ufør ellers må dere flytte til Sverige på EØS.

Hun første likte ikke at jeg ikke ville bli med ut på dans på diskotek tror jeg. Men hun som ble min kone likte meg...

Endret av Gouldfan
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
30 minutes ago, Gouldfan said:

En Asiatisk aupair dame som jobber i Norge, var det jeg gjorde. To ulike dates, og det var i boks. Du behøver jo ikke dra til utlandet om de jobber i Norge. Men du må ha jobb eller ufør ellers må dere flytte til Sverige på EØS.

Hun første likte ikke at jeg ikke ville bli med ut på dans på diskotek tror jeg. Men hun som ble min kone likte meg...

Klart er asiatiske flotte på mange måter. For min egen del vil jeg ha noen som ligner på meg selv og familie. Det er nå bare meg da. 

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (8 minutter siden):

Klart er asiatiske flotte på mange måter. For min egen del vil jeg ha noen som ligner på meg selv og familie. Det er nå bare meg da. 

Klart smaken er som baken, delt...

De eneste norske damene jeg hadde sjansen på var trashy...

Jeg ville ha en ordentlig dame, og de får bare de rikeste norske utakknemlige mennene.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg tror litt av problemet til oss som er evig single at vi er alt for sensitive. Mennene som har suksess er gjerne ikke mer populære (med det mener jeg de har ikke så mye høyere suksessrate i prosent), men de prøver seg på mange kvinner. Til mer upopulær du er, så må en bare prøve seg på flere. Så bare akseptere at en fikk avslag når det skjer og tenke at en bare ikke var akkurat hun sin type.

Endret av jacobandersen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ITtraktor skrev (På 20.8.2022 den 19.20):

Damene i 30årene har fått smaken på Chad, og vil derfor ikke ta til takke med noe dårligere, heller tvert i mot. Selv om de selv bare er helt gjennomsnittlige og Chad kun var ute etter én ting. Likevel blir du sammenlignet med alle de beste kvalitetene til de hun har datet tidligere. 

Ei ungjente på 20 år har enda ikke fått smaken på dette og er dermed ikke like kravstor, mindre bagasje rett og slett. Det er et uttrykk som heter "just be first".

Dette er kvinnelig hypergami i praksis. 

Det verste, tror jeg, er å avskrive seg selv i utgangspunktet fordi en ikke er "chad". En bør vel heller være litt selektiv på intelligens og personlighet. Ikke prøve seg på noen en ser er ganske enkle.

Endret av jacobandersen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig helt legitimt å ha preferanser. Personlig har jeg ingen etniske preferanser, så det gjør jo ting lettere. Kvinner har også selvfølgelig 100% rett til å ha preferanser, men de gjør seg selv ofte en bjørnetjeneste slik ting er nå.

Long story short: Kvinner på apps og nettdating i Norge og Vesten er ofte ute etter fuckbois, og fuckbois har ikke noe biologisk imperativ til å binde seg til én kvinne. Eventuelt har de urealistiske forventninger og standarder, og velger seg en fuckboi, for så å klage på at han er fuckboi, og at de fortsatt er single og ikke kan finne noen. Studier viser også at kvinner er dårlige på å vurdere menn. Kvinner rangerte 80% av menn under middels, og 80-90+ persentil som middels, mens menn var ganske nøyaktige med nesten 50/50. I land hvor kvinner ikke har surrogatisert staten som forsørger, så er ting helt annerledes. Der er kvinner avhengige av å velge menn med andre kvaliteter, som er gode partnere, og eventuelt fedre og forsørgere.

Jeg har datet alle slags damer, både i Norge og internasjonalt. Utseendemessig og fysisk er jeg kanskje litt over gjennomsnitt. Jeg vil tippe 60-70'e persentil. Alikevel er det ikke lett å finne noen på datingtjenester i Norge. Ikke bare fordi det er langt fler menn enn kvinner, men fordi norske kvinner på apps er ekstremt kravstore. Appene er ofte litt av problemet. I utlandet derimot vil en norsk mann ofte være ettertraktet. Kjønnsbalansen på apps kan også være bedre i andre land. Det er ikke store forskjellen som skal til på en app før algoritmene går bananas. Norge er et av landene hvor balansen er verst. I Norge har jeg hatt større suksess med å date kvinner jeg har møtt via. studier, jobb og felles venner. Det er ikke slike at alle norske kvinner er ute etter fuckbois - men på nett er de fleste det. Jeg har datet smellvakre norske kvinner jeg ble kjent med i det virkelige liv.

På nett derimot, så fort jeg beveger meg utenfor matriarkalske samfunn, og til land hvor kvinner er interessert i å ha en partner og ikke bare et ligg, så skjer det noe veldig rart med profilene mine, og det er at de blir bombardert med likes og messages.

Fra utlandet har jeg datet ballerinaer, bikinimodeller og fotomodeller med doktorgrad og damer som er 10-20 år yngre enn meg selv (jeg overdriver faktisk ikke her). I Norge er jeg heldig om jeg blir likt av damer som ser ut som Siv Jensen og Erna Solberg liksom, og jeg mistenker at også de damene stort sett er ute etter ligg. Dette til tross for at jeg bruker den samme profilen i utlandet, og får masse komplimenter om hvor hyggelig jeg høres ut osv. og hvor godt kvinner likte profilen min og bildene mine.

Selvsagt er jeg også noe overfladisk. Det er vi alle. Men i Norge og Vesten er de fleste damer ute etter en mann som er fullstendig ute av egen liga fordi de via. nettdating ikke har noen interesse av ham som person.

Kanskje handler det mest om hvordan man nettdater, og hvorfor, og hva intensjonen bak er? I Norge har f.eks Tinder rykte på seg for å være puleapp. Det har det ikke alle andre steder.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Jeg trives veldig godt som singel og å sette 1/3 av lønna inn i aksjer hver måned. Tviler på at det hadde vært mulig i et forhold, fordi jeg er typen som lar meg overkjøre. Er det ikke sånn at 80% av kvinner går etter top 20% av menn eller lignende? Jeg er ihvertfall ikke topp 20% mann og det er helt greit. Så jeg gidder ikke prøve altfor mye å få meg ei bunn 20% dame heller akkurat 🤣

For meg handler det bare om å akseptere meg selv for den jeg er, bygge net worth hver måned, bli i litt bedre form for hver måned og kose meg. Orker ikke bry meg lenger om det greiene der.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...