Gå til innhold

Champions League-tråden 22/23


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å se han i en klubb nå uten så enormt mye ressurser/penger. Har vel stort sett kommet til dekka bord i klubbene han har vært i. Vært gøy å se han i i enten Juve eller Milan. Men velger mest sannsynlig toppklubb i annen liga han ikke har vunnet.

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (15 minutter siden):

Morsomt å se den unisone hyllesten og applausen City får til tross for at de har brutt FFP-reglene 100+ ganger, men dersom United blir kjøpt opp av Qatar så er det krise og en trist dag for fotballen. 

Er litt for lite dekning av det i media også synes jeg.

Tror de fleste er lei av at city slipper unna gang på gang. Det er trist at de har bygget seg opp på den måten uten straff.  Man kan fortsatt være imponert over fotballen de spiller selv om man ikke fordrar hvordan det ble til. Og det burde ikke gå i glemmeboka.

Personlig ser jeg kun på de pga Haaland, håper city ryker i finalen men tror de er trygge på seier nå.

Ang. United så er det annerledes/verre fordi det er før de er kjøpt så man har et håp om at man kan stoppe det. Pluss at United er et stort og elsket lag allerede før midtøsten tar over. Det var ikke City.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (8 minutter siden):

Er litt for lite dekning av det i media også synes jeg.

Tror de fleste er lei av at city slipper unna gang på gang. Det er trist at de har bygget seg opp på den måten uten straff.  Man kan fortsatt være imponert over fotballen de spiller selv om man ikke fordrar hvordan det ble til. Og det burde ikke gå i glemmeboka.

Personlig ser jeg kun på de pga Haaland, håper city ryker i finalen men tror de er trygge på seier nå.

Ang. United så er det annerledes/verre fordi det er før de er kjøpt så man har et håp om at man kan stoppe det. Pluss at United er et stort og elsket lag allerede før midtøsten tar over. Det var ikke City.

Jeg ser ikke for meg at City ikke skal få noe skryt, det er selvsagt helt urealistisk, men prestasjonene er jo et resultat av alle regelbruddene anført av emiratene i spissen. Slik vil det jo ikke være for United uavhengig av hvem som eier klubben, derfor synes jeg ikke at det er verre om United blir kjøpt opp enn det er med City/Newcastle. Jeg skjønner jo også at man ikke kan være stille om et eventuelt Qatar-oppkjøp, men jeg registrerer jo at når det er snakk om City så handler det bare om hvor gode de er så den krisemaksimeringen som rettes mot United virker meningsløs når de samme profilene skryter av City.

Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (28 minutter siden):

Jeg ser ikke for meg at City ikke skal få noe skryt, det er selvsagt helt urealistisk, men prestasjonene er jo et resultat av alle regelbruddene anført av emiratene i spissen. Slik vil det jo ikke være for United uavhengig av hvem som eier klubben, derfor synes jeg ikke at det er verre om United blir kjøpt opp enn det er med City/Newcastle. Jeg skjønner jo også at man ikke kan være stille om et eventuelt Qatar-oppkjøp, men jeg registrerer jo at når det er snakk om City så handler det bare om hvor gode de er så den krisemaksimeringen som rettes mot United virker meningsløs når de samme profilene skryter av City.

Skryt kan også komme med avsky i bakgrunn. At noen er 'ekkelt' gode. City har jo fått kritikk i mange år også, men det har dessverre ikke hjulpet, de slapp unna. Når det kommer til hvem som eier, altså bare bryr seg om eierne utenom regelbruddene, så er det nok færre som bryr seg fordi City ikke har så mange "ekte fans" (fans fra før oljepengene kom inn). Det er nok flere som står i mot Qatar-kjøpet av prinsipp nettopp fordi man har høyere tanker om United enn det var rundt City, pluss at United trenger ikke Qatar-pengene.

Grunnen til at du kanskje føler at City bare får skryt er nok pga hva som er i nyhetsbildet. City er ekkelt gode for tiden og knuser alt, og United er muligens i ferd med å bli kjøpt av Qatar. Jeg tror ikke det finnes mange som liker City eller noe rundt deres situasjon men samtidig er i mot Qatar. Nå vet jeg ikke hvilke personer du snakker om, så det er godt mulig at det er noen fjols der ute som støtter City og oljepengene der men ikke støtter Qatar, men jeg har ikke sett de enda.

Men jeg støtter deg absolutt i at det burde være mer kritikk i media rundt City og hvordan de har kommet der de er, også nå når de er på vei mot treble. Jeg tror det ligger der i bakgrunnen, men det må være mer synlig.

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (16 timer siden):

Skulle likt å se han i en klubb nå uten så enormt mye ressurser/penger. Har vel stort sett kommet til dekka bord i klubbene han har vært i. Vært gøy å se han i i enten Juve eller Milan. Men velger mest sannsynlig toppklubb i annen liga han ikke har vunnet.

Det er sant. Vil nok aldri være heeelt der oppe (i alle fall i mine øyne) før han gjør noe med en klubb som ikke er forventet å vinne ligaen nesten hvert år. Men all in all en helt fantastisk fotballtrener.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...