Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 2

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å bli så store protester utenfor Old Trafford mot Glazers ifb neste hjemmekamp at det er bare å begynne å lete etter en ny dato for United v Liverpool.

• Liker 2
Skrevet

Da det så lysere ut i enden av tunnelen med ten Hag ser det allerede bekmørkt. Hvor er lag vi så i pre season?! 

Blir vel kjempe om å unngå nedrykk nå🥲

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

En av de flotteste kontringene jeg har sett. Pasningen fra Toney er perfekt vektet. Servert på sølvfat. Nydelig å se på. 

Skrevet
ReaveЯ skrev (Akkurat nå):

Da det så lysere ut i enden av tunnelen med ten Hag ser det allerede bekmørkt. Hvor er lag vi så i pre season?! 

Blir vel kjempe om å unngå nedrykk nå🥲

Blir i det minste spennende da. 

• Liker 1
Skrevet
blured skrev (1 minutt siden):

Kommer til å bli så store protester utenfor Old Trafford mot Glazers ifb neste hjemmekamp at det er bare å begynne å lete etter en ny dato for United v Liverpool.

Er dette kun deres feil? Spillerne har jo litt ansvar idag iallefall.

Bortsett fra årets vindu har dere brukt uhorvelig mye penger, bare ekstremt mye dårlige kjøp. 

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke bare eierne som står skyldig for Uniteds utvikling 

Skrevet
Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå):

Ikke bare eierne som står skyldig for Uniteds utvikling 

Jo, det er det helt åpenbart. Det er eierne som bruker 0,- på klubben og ansetter (feil) folk og tar alle avgjørelsene i styret.

• Liker 4
Skrevet
ReaveЯ skrev (17 minutter siden):

Heller få ut Glazers🤡🤡

Gjerne for meg, men OGS har vært best manager etter SAF. Jo tenker alltid verdien for Norsk fotball jeg, og skiter egentlig i Engelske klubber som sådan. Men det er vel sant iallefall.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er dette den verste førsteomgangen til United siden Van Gaal (MK Dons)?

Jeg gir kun Fred og Ronaldo godkjent. De har i det minste jobba hardt.

Man ser de sliter med sola bak der, men det holder ikke. Det fjerde målet er etter min mening det verste, svikter fullstendig i defensiv markering og latskap. De andre er diverse tekniske feil.

Og nå tenker jeg United må ha ny keeper. De Gea og Ten Hag-ball virker ikke forenlig. De Gea hadde mye skyld i det ene målet sist gang, og direkte skyld i to i dag. Heller ikke overbevisende jobb på de to andre.

Endret av Snikpellik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...