Gå til innhold

The Last of Us Part I-video viser hvor mye som er pusset opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker man skyrim så er man vel sikkert glad for hver nye versjon som skal være litt bedre enn den forrige. Last of us 1 er kanskje mitt favoritt spill og jeg er bare glad for å få en Remake som ser bedre ut enn til og med spill nr 2. Nå har de jo aldri laget noen remake av skyrim...  På den annen side, synes jeg det hadde vært bedre om de hadde lagt inn tiden og resursene på å lage spill nr 3 i steden, men likevel glad for det vi får.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Står helt klart over dette her i første omgang. Har kjøpt og betalt for spillet 2 ganger tidligere, og det frister ikkke med enda en gjennomspilling. Hadde en ny runde med PS4 remasteren

+ DLC en stund før TLOU2 ankom :) Plukker det opp til samlingen på ett senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

Den største nyheten her, som artikkelen for en eller annen grunn ikke nevner er at de jobber med en pc versjon av spillet. 

For min del ble for dumt å kjøpe en konsoll kun for å spille gjennom ett spill, og har dermed ventet lenge på at en pc versjon skulle bli tilgjengelig. Er jo typisk av Sony å melke exclusive titlene så lenge som mulig før de etterhvert kanskje slippes på pc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr. A skrev (4 minutter siden):

Den største nyheten her, som artikkelen for en eller annen grunn ikke nevner er at de jobber med en pc versjon av spillet. 

For min del ble for dumt å kjøpe en konsoll kun for å spille gjennom ett spill, og har dermed ventet lenge på at en pc versjon skulle bli tilgjengelig. Er jo typisk av Sony å melke exclusive titlene så lenge som mulig før de etterhvert kanskje slippes på pc.

Eg tar ei kjapp bøn for alle som ikkje har kunnet prøve Bloodborne fordi dei ikkje har Playstation. 🙏

TLOU var greit, men kjenner ikkje så stort behov for å spele det igjen når eg veit kva som skjer. Det har ein fin stemning og musikk, men gameplayet er ikkje så veldig engasjerande.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
48 minutes ago, Zeph said:

Eg tar ei kjapp bøn for alle som ikkje har kunnet prøve Bloodborne fordi dei ikkje har Playstation. 🙏

TLOU var greit, men kjenner ikkje så stort behov for å spele det igjen når eg veit kva som skjer. Det har ein fin stemning og musikk, men gameplayet er ikkje så veldig engasjerande.

Different strokes for different folks. Bloodborne kan jeg fint leve uten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Guybrush 3pwood said:

Hadde du prøvd eller hatt tilgang til Bloodborne så hadde nok pipa fått en annen lyd. Et av tidenes beste spill.

Igjen, different strokes for different folks. Er ingenting ved Bloodborne som interesserer meg. Hverken settingen eller gameplayet er noe som fenger for min del. Foretrekker FPS RPG i et single player spill, og helst knyttet nærmere til moderne tid. Metro serien er nok den soleklare favoritten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
6 hours ago, Mr. A said:

Igjen, different strokes for different folks. Er ingenting ved Bloodborne som interesserer meg. Hverken settingen eller gameplayet er noe som fenger for min del. Foretrekker FPS RPG i et single player spill, og helst knyttet nærmere til moderne tid. Metro serien er nok den soleklare favoritten.

Jeg er klar for å spille TLoU igjen. Remaster er en god nok unnskyldning til å gi Sony mer penger for samme produktet en gang til ;) Testet også Bloodbourne etter lovord og anbefalinger av en venn, men tror jeg ikke klarte å spille mer enn 10 minutter før det ble skrudd av for alltid.. makan til uinteressante greier..

Lenke til kommentar
aidskake skrev:
6 hours ago, Mr. A said:

Igjen, different strokes for different folks. Er ingenting ved Bloodborne som interesserer meg. Hverken settingen eller gameplayet er noe som fenger for min del. Foretrekker FPS RPG i et single player spill, og helst knyttet nærmere til moderne tid. Metro serien er nok den soleklare favoritten.

Jeg er klar for å spille TLoU igjen. Remaster er en god nok unnskyldning til å gi Sony mer penger for samme produktet en gang til ;) Testet også Bloodbourne etter lovord og anbefalinger av en venn, men tror jeg ikke klarte å spille mer enn 10 minutter før det ble skrudd av for alltid.. makan til uinteressante greier..

Ja samma her Bloodborn spilte i 15 minutter så ble det avinnstalert, men har du prøvd Elden Ring? det er jævla bra!!
Lenke til kommentar

Eg har ikkje behov for å overbevise andre om å gje spel ein sjanse, men 10-15 minutt med Bloodborne synest eg ikkje er nok for å kunne vurdere det. Spesielt om du synest Elden Ring er bra. Det gjeld sjølvsagt mange spel.

Med mindre den type spel er heilt feil sjølvsagt, men det kunne ein vel funne ut av før spelet vart starta opp.

Lenke til kommentar

Dette ser kanskje ikke ut som den mest imponerende remaken, men hvis gameplayet og AI er nærmere TLoU2 kan det godt være verdt det. Vel, ikke sett opp mot prisen. Men mest av alt virker det som en cash-grab for å tjene litt ekstra penger - sjansen er vel liten for at TLoU2 levde opp til de økonomiske forventningene.

 

Druckmann traff en uheldig nerve med fokuset til spillet, særlig urettferdig med tanke på at spillet på alle måter var bedre enn TLoU, og lett ett av tidenes beste spill, særlig i sin sjanger.

Lenke til kommentar
Allt í lagi skrev (1 time siden):

Dette ser kanskje ikke ut som den mest imponerende remaken, men hvis gameplayet og AI er nærmere TLoU2 kan det godt være verdt det. Vel, ikke sett opp mot prisen. Men mest av alt virker det som en cash-grab for å tjene litt ekstra penger - sjansen er vel liten for at TLoU2 levde opp til de økonomiske forventningene.

 

Druckmann traff en uheldig nerve med fokuset til spillet, særlig urettferdig med tanke på at spillet på alle måter var bedre enn TLoU, og lett ett av tidenes beste spill, særlig i sin sjanger.

Tja, 10 millioner solgte er vel ikke akkurat småpenger det.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Mala said:

Tja, 10 millioner solgte er vel ikke akkurat småpenger det.

Nei, derfor brukte jeg uttrykket "økonomiske forventninger". 10 millioner til fullpris første uka hadde sikkert vært brukbart. 10 millioner etter 2 år er nok lite for noe som ryktes å være et av tidenes dyreste spill.

 

Og spillet bærer virkelig preg av å være ekstremt påkostet. Det er ca dobbelt så langt som de fleste andre spill i sjangeren. Gameplay, lyd og grafikk er så blankpolert som mulig for et PS4-spill. Ekstrem detalj er også lagt ned i world-building, pacing av story og samspill mellom character arcs. Fiende-AI og combat-realisme er også på et helt eget nivå, dvs. at ingen andre spill er i nærheten.

Lenke til kommentar
Allt í lagi skrev:

Dette ser kanskje ikke ut som den mest imponerende remaken, men hvis gameplayet og AI er nærmere TLoU2 kan det godt være verdt det. Vel, ikke sett opp mot prisen. Men mest av alt virker det som en cash-grab for å tjene litt ekstra penger - sjansen er vel liten for at TLoU2 levde opp til de økonomiske forventningene.

 

Druckmann traff en uheldig nerve med fokuset til spillet, særlig urettferdig med tanke på at spillet på alle måter var bedre enn TLoU, og lett ett av tidenes beste spill, særlig i sin sjanger.

2eren? Har det. Fantastisk grafikk osv på ps5. Men har bare spilt 15 min. Spilte først gjennom 1eren. Og likte det. Så håper 2eren er bedre🙂
Lenke til kommentar

Spilt igjennom the last of us når det kom ut på PS3, og absolutt ingen behov for å spille det igjen selv med bedre grafikk. Var et helt ok spill for min del, men ble aldri noe super imponert.

Hadde planer om å spille nummer 2, men kom aldri så langt av en eller annen grunn. Kanskje jeg fyrer det opp på PS4 en eller annen gang.

Ser også Bloodborne nevnes her, og er enig med han som sier det er noe han klarer å leve uten. Fenget ikke i det hele tatt. Forsøkte å like det i noen timer, men i det jeg hadde spilt en del timer og slo av PS4 ble det aldri startet på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...