Gå til innhold

Bekrefter at årets Call of Duty skal hete Modern Warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

personlig er jeg ingen fan av cod spillene. de beste spillopplevelsene jeg har hatt er dying light 1 og 2, og darksouls remastered. men jeg må være helt ærlig og si at call of duty modernwarfare remaken som kom i 2019, har jeg hatt mange timer moro med. de detaljerte animasjonene og de balanserte våpnene fikk det til å føle som mer en kun enda et cod. visualene i spiller er også helt fantastiske, selv for å være et spill som kom ut for tre år siden vil jeg si at det virkelig lever opp til dagens standarer. jeg hadde løyet om jeg hadde sagt at jeg ikke gledet meg til dette. håper bare de ikke rusher det som det de gjorde med for eksempel cold war.

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev:

For lite ambisiøse. Om COD skal lokke meg tilbake, må det være nåke nytt. Då snakker eg COD i UE5, men større baner, fleire folk og friheit til å bevege seg, gjerne i kjøyretøy.

Høyres ut som at Battlefield 2042 er nokke for deg... store åpne baner... kjøretøy .. flott grafikk...
Lenke til kommentar
Shaddiz skrev (På 1.5.2022 den 10.33):
Pallehysa skrev (På 29.4.2022 den 12.03):

For lite ambisiøse. Om COD skal lokke meg tilbake, må det være nåke nytt. Då snakker eg COD i UE5, men større baner, fleire folk og friheit til å bevege seg, gjerne i kjøyretøy.

Høyres ut som at Battlefield 2042 er nokke for deg... store åpne baner... kjøretøy .. flott grafikk...

Skal ikkje sjå vekk ifra det... Hadde det ikkje vært slaktet for å være så uferdig og upolert.

Poenget mitt var at eg har vanskelig for å sjå at COD skal lokke spelara tilbake, uten å gjere nåke drastisk med spelserien. MW2 har blitt laget før, og kva skal dei gjere nytt denne gangen? Nye baner er ikkje godt nok.

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (På 2.5.2022 den 19.10):
Shaddiz skrev (På 1.5.2022 den 10.33):
Pallehysa skrev (På 29.4.2022 den 12.03):

For lite ambisiøse. Om COD skal lokke meg tilbake, må det være nåke nytt. Då snakker eg COD i UE5, men større baner, fleire folk og friheit til å bevege seg, gjerne i kjøyretøy.

Høyres ut som at Battlefield 2042 er nokke for deg... store åpne baner... kjøretøy .. flott grafikk...

Skal ikkje sjå vekk ifra det... Hadde det ikkje vært slaktet for å være så uferdig og upolert.

Poenget mitt var at eg har vanskelig for å sjå at COD skal lokke spelara tilbake, uten å gjere nåke drastisk med spelserien. MW2 har blitt laget før, og kva skal dei gjere nytt denne gangen? Nye baner er ikkje godt nok.

Du skal se det at når MW2 lanseres, så blir det vel atter en gang stående som ett av årets mest solgte tittel for endte gang 😛

Likte rebooten av MW altså, enspilleren var fet. Online biten var ræva blues og som forventet ikke noe for meg lengre, slik det har vært siden det orginale Modern Warfare 2 ble lansert og markerte ett sluttpunkt for COD online opplevelsen. Nok var nok.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...