Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Sitat

 

Nesten en uke etter at Kakhovka-demningen ble ødelagt, har vannstanden i den ukrainske byen Kherson begynt å synke.

Mandag morgen var vannstanden i regionhovedstaden Kherson 3,3 meter, ifølge den ukrainske militære guvernøren i området.

I den berørte regionen skal vannet i gjennomsnitt ha sunket 2 meter siden flomtoppen.

 

 

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Regenburg skrev (1 time siden):

Kadyrovittene har signert kontrakten med Shoigu, Wagner nekter

Jeg har også lyst til å signere noe

cm005-brad-pitt.gif

Lenke til kommentar
1 hour ago, Brother Ursus said:

Noen sier dioksider, noen dioksiner, og andre sier det også er store mengder ammoniakk.

Dette er da ikke dialektiske forskjeller. Det er to ulike ting. Husker jeg kjemien rett er dioksid alle forbindelser med to oksygenatomer i molekylet.

Dioksin er noe klorforbindelse... C4H-ettellerannetO2. Noen kjemikere eller kjemistudenter får rette meg. :)

Endret av Pop
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
1 minute ago, Pop said:

Det er da ingen dialektisk forskjell på disse. Husker jeg kjemien rett er dioksid alle forbindelser med to oksygenatomer i molekylet.

Dioksin er noe klorforbindelse... C4H-ettellerannetO2. Noen kjemikere eller kjemistudenter får rette meg. :)


Ikke dialektiske forskjeller nei, men noen så ut til å være usikre på om det var det ene eller det andre.

Det var nok oksider som var riktig, da titanoksid ser ut til å brukes i malingpigment.

Dioksiner er vel det Putin forgifter folk med.

Lenke til kommentar
14 hours ago, Brother Ursus said:

We're reaching levels of copium not thought possible.

Herregud for noen folk. De er virkelig Islamsk Stat med snø og atomvåpen.

putin har jo hatt god respons på å "militærisere" den russisk ortodokse kirke, så dette er dessverre ikke overraskende. Det viser jo bare at putin ikke skyr noen midler for å narre sitt folk/hjernevaske de til å la ham sitte ved makten. At de lager "krigsgudebilder" og ikoner som viser kjempende styrker med z på armen er så trasig at jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. Ikke engang sitt sjeleliv og sin tro får den jevne russer har i fred for putin. 

Jeg håper putin får en forferdelig død, gjerne til allmenn skue. 

Endret av bojangles
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...