Populært innlegg oddeh Skrevet 20. mai Populært innlegg Skrevet 20. mai 6 minutter inn i debatten og jeg er direkte flau over å dele land med den kvinnen der. 9 3
Tussi Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai oddeh skrev (2 minutter siden): 6 minutter inn i debatten og jeg er direkte flau over å dele land med den kvinnen der. Ja, hun virker aggressiv og hjernevasket, og håper Ukraina taper.... 5 1
Tussi Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai oddeh skrev (1 minutt siden): Ine Marie Eriksen Søreide!! 🫶👊👏 Aldri vært glad i Søreide, men her har hun helt rett! 4
<generisk_navn> Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Tussi skrev (27 minutter siden): Ja, hun virker aggressiv og hjernevasket, og håper Ukraina taper.... Hun er nå for alle praktiske formål parkert i denne debatten, og nå er hun der kun fordi hun har lovet å si hvem som har betalt for reklamekampanjen. For å parafrasere en ukrainsk soldats utsagn fra 2022: "Lucky for us that they are so fucking stupid" Men de er farlige på tross av denne dumskapen. 8 1
oddeh Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) Anbefaler alle å se dagens debatten på NRK (som fortsatt pågår). Jeg ler, jeg er oppgitt, jeg rister på hodet, jeg humrer, jeg himler med øynene. At disse to får primetime-sendetid er faktisk litt skummelt selv om de blir rimelig avkledd. Endret 21. mai av oddeh 6 1
Tussi Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Jeg forstår ikke, de sier de vil ga fredsforhandlinger , men de har jo allerede sagt de håper Russland vinner... 4
oddeh Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) HAHAH Dette er såklart sponsoren til FOR. Atle saksøker staten – flere kjente navn må vitne mot E-tjenesten Påstander om amatørmessige norske forsøk på å rekruttere spioner i Russland gjør at et lite kjendisgalleri må stille som vitner i en unik rettssak mot norsk etterretning. https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/atle-berge-saksoker-den-norske-stat-_-har-lang-vitneliste-med-kjente-navn-1.14869347 Endret 20. mai av oddeh 5 2
Thor. Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai https://www.nrk.no/norge/her-er-mannen-som-betalte-for-den-omstridde-partikampanjen-1.17425503 Quote Her er mannen som betalte for den omstridde partikampanjen Det er den norske betong-milliardæren Atle Berge som betalte for alle plakatane som partiet FOR fekk hengd opp på T-banen i Oslo. Atle Berge har sterke næringsinteresser i Russland og seier til NRK tysdag at han framleis driv stort med verksemd i landet. I sosiale medium skriv han at for tida bur i Murmansk og at han der driv ei bedrift med om lag 50 tilsette. – Vi skal levere inn anbod på ei rekkje store prosjekt, seier Berge til NRK tysdag. Sjokk! 4 2
Populært innlegg <generisk_navn> Skrevet 20. mai Populært innlegg Skrevet 20. mai <generisk_navn> skrev (6 minutter siden): Hun er nå for alle praktiske formål parkert i denne debatten, og nå er hun der kun fordi hun har lovet å si hvem som har betalt for reklamekampanjen. For å parafrasere en ukrainsk soldats utsagn fra 2022: "Lucky for us that they are so fucking stupid" Men de er farlige på tross av denne dumskapen. ...men hun er god til å lage saus av uavhengige tema. Hun vil altså at vi ikke skal hjelpe Ukraina fordi Israel begår folkemord mot palestinere. Assa...de gjør jo det, men det har fint lite med Ukraina å gjøre. 10
Tussi Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai <generisk_navn> skrev (Akkurat nå): ...men hun er god til å lage saus av uavhengige tema. Hun vil altså at vi ikke skal hjelpe Ukraina fordi Israel begår folkemord mot palestinere. Assa...de gjør jo det, men det har fint lite med Ukraina å gjøre. De støtter Russland som angrep uprovoswet, men ønsker å utslette Israel som opplevde et massivt terrorangrep. Hykleriet er himmelropende 3 2
Tussi Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Jeg bare lurer på, jeg er ikke noe glad i å sensurere på universitetene, men at denne personen, Diesen, skal kunne bli tatt alvorlig etter dette, er for meg ubegripelig 5 1
Tussi Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai torbjornen skrev (Akkurat nå): Kva er poenget med å dra fram ei sak som er godt over 5 år gammal? Det er vel ikke så mye informasjon tilgjengelig om vedkommende, jeg Google selv
torbjornen Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) Tussi skrev (5 minutter siden): Det er vel ikke så mye informasjon tilgjengelig om vedkommende, jeg Google selv "Som vanleg" dukka svaret på spørsmålet mitt opp eit par setningar lenger framme, nærmare bestemt i neste innlegg. (Eg har ikkje følgd med på Debatten med desse tullingane, det einaste som interesserer meg var spørsmålet om kven som hadde betalt for støtta, og som altså viste seg å vere same person som var nemnd i den 5 år gamle artikkelen). Endret 20. mai av torbjornen 1
oddeh Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai torbjornen skrev (5 minutter siden): Snipp. torbjornen skrev (Akkurat nå): "Som vanleg" dukka svaret på spørsmålet mitt opp eit par setningar lenger framme, nærmare bestemt i neste innlegg. (Eg har ikkje følgd med på Debatten med desse tullingane, det einaste som interesserer meg var spørsmålet om kven som hadde betalt for støtta, og som altså var den som var framme i den 5 år gamle artikkelen). Destabilisering tar tid. 2 1
Populært innlegg <generisk_navn> Skrevet 20. mai Populært innlegg Skrevet 20. mai Men, altså; Partiet "FoR" er vår tids Nasjonal Samling. Det er vanskelig å se det som noe annet. 12 2
Populært innlegg Pop Skrevet 20. mai Populært innlegg Skrevet 20. mai Steike! Jeg satset på at Debatten kunne bli interessant, men at spesielt to deltakere skulle ende opp så til de grader avkledd og hjernevasket hadde jeg ikke forventet. Snakker om å være totalt innsauset med russisk propaganda, nekte å godta at russland invaderte og servere faktafeil på faktafeil. Det virket ikke som om de to hadde en hjernecelle hver, men en på deling. Godt at det stilte både en historiker, en Ine Eriksen i storform og en fra Helsingforskomiteen som har gjort et meget grundig arbeid i avdekking av krigsforbrytelser. Ja, det er skummelt å gi folk som ikke har noen interesse av å snakke sant, forholde seg til virkeligheten og ikke minst historien, taletid på norsk tv. Men samtidig var det utrolig fint å gi dem det nå, men la dem fullstendig latterliggjøre seg selv. Man kan bare anta de regner med at folk generelt ikke leser verken historie eller nyheter. Og i russland er det vel godt mulig at virkelighetsfjerne kremlhistorier fungerer fortsatt. 12 5
Tussi Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai <generisk_navn> skrev (Akkurat nå): Men, altså; Partiet "FoR" er vår tids Nasjonal Samling. Det er vanskelig å se det som noe annet. Det var jo en aggressiv rasende person som motsa seg selv hele tiden, og som hater Ukraina-støtte fordi Israel 4
qualbeen Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai sussebass skrev (9 timer siden): Enig Russland må ut av Ukraina. Flott! 🤩 Sitat Linjen vi har valgt, og fortsetter på, serverer Russland mer og mer av Ukrainas territorium, med en ekstrem mennesklig kostnad også for Ukraina. Har du konkrete alternativer vi kan forsøke for å få Russland ut av Ukraina? Jeg har heller ikke lyst på krig. Jeg skulle ønske vi kunne unngå det. Hva skal vi lokke, lure eller true med, for å få Putin til å revurdere sine drømmer og reversere sine handlinger? 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå