Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hugo_Hardnuts skrev (2 timer siden):

Og - i likhet med alle andre tråder hvor du deltar - venter vi fortsatt på dokumentasjonen din på det du her påstår. Så kommer du til å svare med at du har postet det allerede - hvilket du ikke har - også kaller du meg for kverulant, troll, e.l., for deretter å fordufte etter kort tid, før du igjen poster de samme udokumenterte påstandene etter noen dager. "Og slik går no dagan..."

Har postet lenke til dette tidligere, men kan godt poste igjen ettersom du ikke gidder å gjøre noe som helst forsøk selv:https://kosovapress.com/no/shba-trump-putini-do-te-pranonte-paqeruajtes-evropiane-ne-ukraine

toreae skrev (2 timer siden):

Det finnes akkurat null mennesker her på forumet som faktisk tror på det du skriver. Og ikke så mange mennesker i resten av verden heller. Hvor lærte du å lyve?

Jeg lyver ikke. Putin har gitt en rekke innrømmelser for å få til fred: https://kosovapress.com/no/shba-trump-putini-do-te-pranonte-paqeruajtes-evropiane-ne-ukraine

Sjekk fakta neste gang før du kaster deg over tastaturet, så slipper du å dumme deg ut enda mer😄🤡

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pop skrev (1 time siden):

Nei, ingen innrømmelser.

Det er snakk om europeiske styrker som skal inn i Ukraina for å sikre at en fredsavtale holdes. Det er en av flere innrømmelser Putin har akseptert for å få til forhandlinger og få stanset krigen.

Stråmenn og persondebatt er unødvendige avsporinger du bør holde deg for god til om du vil tas seriøst som debattant. Jeg støtter forsøkene for å få til en fredsavtale og stanse krigen. Ukraina vil bare få enda dårligere avtale jo lenger krigen varer. 

Skrevet
Socketlicker skrev (11 minutter siden):

eg lyver ikke. Putin har gitt en rekke innrømmelser for å få til fred: https://kosovapress.com/no/shba-trump-putini-do-te-pranonte-paqeruajtes-evropiane-ne-ukraine

Sjekk fakta neste gang før du kaster deg over tastaturet, så slipper du å dumme deg ut enda mer

Gratulerer, du klarte å hoste opp 1 - en link. Fra Albania? Du stor min! 
Gratulerer med Syttende mai! Ble du sur nå?

Gratulerer med Syttende mai til alle andre også!

• Liker 7
Skrevet
toreae skrev (1 minutt siden):

Jeg dokumenterte mine påstander ja, som altså bekrefter at Putin har vært villig til å gi innrømmelser for å få til fred. Noe som er helt nødvendig, for denne krigen kan ikke Ukraina vinne, og jo lenger den pågår, jo verre blir det for dem.

Det er unødvendig å drive persondebatt og komme med tillegging av meninger slik du gjorde. Innlegget ditt ble rapportert, så får vi se om mod vil gjøre noe denne gangen, eller om de vil fortsette å la slike avsporinger forsøple debatten.

Skrevet
Socketlicker skrev (3 minutter siden):

Jeg dokumenterte mine påstander ja, som altså bekrefter at Putin har vært villig til å gi innrømmelser for å få til fred. Noe som er helt nødvendig, for denne krigen kan ikke Ukraina vinne, og jo lenger den pågår, jo verre blir det for dem.

1 - en gang.

Socketlicker skrev (4 minutter siden):

Det er unødvendig å drive persondebatt og komme med tillegging av meninger slik du gjorde

Hvilken mening har jeg tillagt deg?

Skrevet
toreae skrev (2 minutter siden):

Hvilken mening har jeg tillagt deg?

At jeg digger Putin, noe jeg aldri har gitt uttrykk for. Jeg støtter kun fred i Ukraina, noe som altså forutsetter at begge parter er villge til å gi innrømmelser.

Skrevet (endret)
toreae skrev (25 minutter siden):

Det er isåfall sykt. Kosovoalbanere og albanere generelt gir fullstendig støtte til Ukraina. I Kosovo (hovedstaden) er det en stor plakat hvor det står «fri Ukraina». Fordi albanere deler den samme smerten sammen med ukrainere da Russland gjør nøyaktig det samme som Serbia gjorde på 90-tallet. Det finnes ikke en normal albaner som støtter Russland eller Putin, rett og slett fordi Russland og Serbia er samme ondskap og allierte. 

I Bosnia støtter de fleste bosnjakker Ukraina, det samme med Kroatia. Det er kun den falske serbiske republikken som støtter Russland sammen med Beograd selvsagt. Var i Bosnia i fjor og i det øyeblikket du entrer den falske serbiske del republikken er det bare pro russisk propaganda man finner.

så skal det også sies at det også finnes nordmenn som støtter Russland, disse er heldigvis en liten minoritet. 

Endret av Mbappe09
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

At jeg digger Putin, noe jeg aldri har gitt uttrykk for.

Ehh, neivel.

Jeg støtter kun fred i Ukraina, noe som altså forutsetter at begge parter er villge til å gi innrømmelser.

Jeg støtter fred i Ukraina. Da må Putin stoppe krigen sin.

• Liker 6
Skrevet
Mbappe09 skrev (2 minutter siden):

Det er isåfall sykt. Kosovoalbanere og albanere generelt gir fullstendig støtte til Ukraina. I Kosovo (hovedstaden) er det en stor plakat hvor det står «fri Ukraina». Fordi albanere deler den samme smerten sammen med ukrainere da Russland gjør nøyaktig det samme som Serbia gjorde på 90-tallet. Det finnes ikke en normal albaner som støtter Russland eller Putin, rett og slett fordi Russland og Serbia er samme ondskap og allierte. 

Gikk inn på hovedsiden på linken fra slikker'n og trykte på oversett. Fikk beskjed på at den oversatte fra albansk. Den kan like godt være russisk.
Det er kanskje andre som kan sjekke den avisen.

• Liker 2
Skrevet
toreae skrev (24 minutter siden):

Jeg støtter fred i Ukraina. Da må Putin stoppe krigen sin.

Krigen vil som alle kriger ende med forhandlinger, hvor begge parter må gi for å få til fred. Ønsketenkning kommer ikke til å få Putin til å plutselig endre mening og stanse krigen.

• Liker 1
Skrevet
Socketlicker skrev (17 minutter siden):

Krigen vil som alle kriger ende med forhandlinger, hvor begge parter må gi for å få til fred.

Tror du burde lese litt historie.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Socketlicker skrev (5 timer siden):

Krigen vil som alle kriger ende med forhandlinger, hvor begge parter må gi for å få til fred. Ønsketenkning kommer ikke til å få Putin til å plutselig endre mening og stanse krigen.

Dei tyske nazistane tapte sin invasjonskrig. Det kan framleis også dei russiske nazistane gjere.

Endret av torbjornen
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Socketlicker skrev (6 timer siden):

Har postet lenke til dette tidligere, men kan godt poste igjen ettersom du ikke gidder å gjøre noe som helst forsøk selv:https://kosovapress.com/no/shba-trump-putini-do-te-pranonte-paqeruajtes-evropiane-ne-ukraine

Jeg lyver ikke. Putin har gitt en rekke innrømmelser for å få til fred: https://kosovapress.com/no/shba-trump-putini-do-te-pranonte-paqeruajtes-evropiane-ne-ukraine

Sjekk fakta neste gang før du kaster deg over tastaturet, så slipper du å dumme deg ut enda mer😄🤡

Hvilken rekke er det du refererer til? Jeg ser kun "europeiske fredsbevarende styrker". En rekke er minst to, helst flere. Og det er ikke helt uten  betingelser til en slik styrke. Blant annet om lederskapet til nevnte styrke. 

Så hva annet ligger på bordet?

Endret av Nedward
  • Liker 1
Skrevet
Samms skrev (9 timer siden):

Og fått problem neste gong nokon kjøpte politisk reklame nokon fann "problematisk". Politisk reklame er tillat og denne er nok innafor det som er lovleg. Å stoppe denne reklamen hadde fort fått fart på diskusjonen om det skal være lovleg med politisk reklame. Spesielt om det var Ruter, eit offentlig eigd selskap som stoppa den. Vær sikker at Ruter då hadde blitt beskylt for å drive politkk.

De kan fint si nei til all politisk reklame, det burde være en selvfølgelighet at de ikke bedrev spredning av propaganda uansett politisk farge.

• Liker 4
Skrevet
Socketlicker skrev (9 timer siden):

Har postet lenke til dette tidligere, men kan godt poste igjen ettersom du ikke gidder å gjøre noe som helst forsøk selv

Vel det som står i linken din er dette.

I en opptreden med journalister sammen med Macron sa Trump at krigen «kan være over i løpet av uker» og antydet også at Vladimir Putin ville tillate at europeiske fredsbevarende styrker blir utplassert i Ukraina som en del av en mulig fredsavtale.

Så denne linken sier ingenting om hva putin sier, men om hva trump tenker og tror, ikke helt det samme. 

• Liker 7
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Trump risikere å få senatorene på nakken for alvor, spesielt etter det var sett et allment opprør av et voksende antall kongressmedlemmer mot hans budsjettplan som vist seg å være mer giftig enn ventet. For han lyver nå helt åpenbart om hans forhold med Putin omkring Ukraina, kom med selvmotsigelser og deretter signalisert at han trøttes, uten å ville gripe tak i det egentlige problemet. Fox News har fått nok, og offentliggjort et intervju som avslørt hvor ustabil Trump er, med en ubegripelig motvilje mot å gjøre noe mot Putin. 

FT har på nytt en meget kraftig artikkel med massiv kritikk av Trump. 

Nå vet alle at mens Trump kunne forråde alle, kan det ikke sies omkring Putin. Av en eller andre grunn nektet Trump å angripe Putin, som ikke vist ham annet enn forakt. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
JK22 skrev (1 time siden):

Av en eller andre grunn nektet Trump å angripe Putin, som ikke vist ham annet enn forakt. 

Eg har sagt det før, Trump er kjøpt og betalt av putin, og som ein hund lojal mot sin herre.

USA's president er ein forrædar.

• Liker 8
Skrevet
3 hours ago, agvg said:

De kan fint si nei til all politisk reklame, det burde være en selvfølgelighet at de ikke bedrev spredning av propaganda uansett politisk farge.

Ja, men då måtte dei sagt nei til all politisk reklame. Og tatt støyten for det frå dei politiske partia som ønsker å kunne drive med politsk reklame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...