Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jarmo skrev (50 minutter siden):

Tipper alle stallene har et manskap som kan roteres litt.

Jeg vil heller ha kvalitet fremfor kvantitet.

Bare det faktum at det snakkes om å rotere på mannskap for å rettferdiggjøre flere løp gjør meg uggen. Sjåførene sa vel sitt allerede ifjor når de økte til 23 løp og vi skal ikke lenger tilbake enn til 2009 da det «bare» var 17 løp.

Og jeg frykter at publikum får nedprioritert kvalitet på løpshelgen der de bare skal gjetes rundt og legge igjen mest mulig penger.

Etter min mening kunne modellen med 20 løp blandt 25-30 kandidater vært en god løsning. Så kan de som lager best opplevelse få være med neste gang, og Monza og Barcelona må bli flinkere i timen for å få være med.

Jeg regner med at 24 løps-kalenderen vil bli kommentert av flere. Med unntak av Tost, da. Husker jeg rett så var han for 23 løp og mente at de som ikke var forberedt på race døgnet rundt kunne bare forlate F1.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (Akkurat nå):

Er det ikke litt sånn allerede? Mtp alle klagene fra publikum på de siste løpene. Tokens er også noe unødvendig dritt for å melke folk. 

Var akkurat det jeg tenkte på. Monza og Catalunya er shitshow deluxe. Vi er i tvil om vi reiser dit til neste år, og vurderer Nederland eller Østerrike.

Hjertet mitt sier Japan, men lommeboka var ikke enig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Retroman skrev (1 time siden):

Var akkurat det jeg tenkte på. Monza og Catalunya er shitshow deluxe. Vi er i tvil om vi reiser dit til neste år, og vurderer Nederland eller Østerrike.

Hjertet mitt sier Japan, men lommeboka var ikke enig..

Jeg kunne vurdert Silverstone, men tviler på at jeg skal på noe løp før det skjer noe drastisk med lydbilde. Det blir litt teit når F2 er høydepunktet lydmessig. Jeg drar heller på Goodwood. 

Løp på tv er dog helt topp, selv om det er smått forutsigbart. 

Lenke til kommentar
MartinF skrev (6 minutter siden):

Hurra! Fin fyr, elendig fører. de Vries inn da? Må jo bli det.

Slik jeg har forstått det så er de Vries en meget ettertraktet fører og er potensielt ønsket inn hos både Alpha Tauri, Alpin og Williams så da gjennstår det vel litt å se hvor han ender opp til slutt, men at vi får se han i F1 i 2023 virker vel så og si sikkert nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...