Gå til innhold

Rockstar har avduket den oppussede Grand Theft Auto-trilogien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sakte men sikkert så blir det oppgraderte versjoner av tidligere spill. Serien er så stor at dette betyr my penger. Så dukker gta5 opp nok en gang i ny versjon i form av next gen graphics og mer (sukk) online content. Enda mer penger! Forventer at RDR2 kommer i oppskalert kvalitet 6 mnd etter det. Penger! Da blir det vel det folk egentlig venter på, gta6 i år 2026 eller noe sånt. Flott

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg har heller ingenting til overs for den pengemaskina ein har med å stadig lansere eit spel i ein litt endra versjon. 

Men at dei fyrste GTA spela i 3d blir gjort tilgjengelege for både ein ny generasjon og for nostalgikarar er i utgangspunktet positivt. 

Blir nyoppussing gjort skikkeleg så er det også ein sjangs til å fikse gamle feil og fortelle historia på nytt utan dei same tekniske begrensningane. Muligheita til å køyre i trapper og knekke lyktestolper er blant den funksjonalitet som bør leggast til når ein likevel skal utgi orginalspela i ny og meir spelbar versjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt skuffet hvis det kun er mindre grafiske forbedringer. For min del var det så mange forbedringer med tanke på fysikk, skytefølelse og elementer i verdenen generelt i GTA4 at å gå tilbake til den stive mekanikken fra tidligere spill ble vanskelig, og om det kun er løft på teksturer, lyst og lignende er jeg redd det blir en for stor nedgradering. Det slår meg at vi kanskje ble bortskjemt med GTA4 og hvor stor forbedring det faktisk var rent teknisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
spazma skrev (På 31.10.2021 den 3.58):

Hadde heller lyst på en RDR 1 Remaster i stedet.

Den kjem nok, men RDR 1 er nok litt for nytt enda. Reknar med at vi får remastered RDR 1 rett før RDR 3 om nokre år.

Basert på traileren så har dei gamle GTA 3 spela fått eit godt grafisk løft. Dette gjer nok spelet meir tilgjengeleg for dagens generasjon som er vandt til betre grafikk.

Det einaste minuset er at dersom gameplayet ikkje er oppdatert tilsvarande så er det eit ganske stort prosjekt å spele seg gjennom tre GTA spel når dei nye har betre spelmekanikk.
Hadde eg fått bestemme så burde dei oppussa spela fått ein kortversjon med høgdepunkta slik at ein raskt kunne kome seg gjennom historia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...