Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 7


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Lørdag:

793341788_Skjermbilde2021-10-02kl_11_38_53.thumb.png.bebe79fdcf31b9d9a7b7767e6d361616.png

Søndag:

390416250_Skjermbilde2021-10-02kl_11_39_41.thumb.png.46a958f66fedfe61d41aebbfbcacc0de.png


Legg merke til at Chelsea og Manchester United må spille tidlig lørdag, til tross for at de spilte Champions League-kamper på onsdag kveld (!). Mens de som spilte CL tirsdag, de får spille den siste PL-kampen på søndag. Samme gjelder Tottenham som spilte Conference torsdag, de burde fått den siste sloten. Kampprogrammet i Premier League slutter aldri å overraske på håpløshetsskalaen, men sånn er det når tv-pengene kommer foran rettferdighet.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt overrasket over både Martial og Shaw (pga skade) fra start. Men bra at Ole får rotert litt på laget fra sist kamp. Synd vi ikke har fått en annen midtbane enn McFred til å fungere, (om f.eks. Matic - DvdB kunne vært aktuelt i dag).

Edit: Godt å høre Cavani-chanten før start. Er en av de beste.

Endret av blured
Lenke til kommentar
blured skrev (17 minutter siden):

Litt overrasket over både Martial og Shaw (pga skade) fra start. Men bra at Ole får rotert litt på laget fra sist kamp. Synd vi ikke har fått en annen midtbane enn McFred til å fungere, (om f.eks. Matic - DvdB kunne vært aktuelt i dag).

Edit: Godt å høre Cavani-chanten før start. Er en av de beste.

Begynner å ergre meg en god del over at Donny aldri får spille. Nå er vi langt forbi punktet der man kan si at han er blitt dårlig behandlet.

Mulig han primært ble kjøpt inn som backup for Fernandes og i forbindelse med en antagelse om at Pogba var på vei ut, men av det jeg har sett av VdB så langt, tror jeg han han vise seg å fungere mye bedre på den sentrale midtbanen enn McTominay og Fred. Han ser ut til å la lyst på ballen, lyst til å spille fotball. Han kan ta imot pasninger under press, er flink til å sette opp små veggspill og triangler og til å bevege seg, finne rom både for seg selv og andre. I det siste har han også vist at han også kan takle og få av gårde lengre pasninger, og han og Matic spilte bra i preseason-kampen mot nettopp Everton så vidt jeg husker.

Veldig kjedelig for ham å gå inn i en ny landslagspause etter nok en benkestart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...