Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 7


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:utakt skrev (Akkurat nå):

Artig match. Gray har vært frisk. Pen scoring.

For en nøytral fremstår 50 mill for Wan Bissaka mer og mer som galematias. Han er god på egen banehalvdel, men altfor begrenset i angrep til å forsvare både prisen og plassen på et topplag. Ny høyreback neste sommer?

Altså, jeg forstår deg på generell basis og er helt enig, men akkurat denne kampen har han da vært veldig god offensivt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
banansplitt™ skrev (Akkurat nå):

Altså, jeg forstår deg på generell basis og er helt enig, men akkurat denne kampen har han da vært veldig god offensivt. 

Jeg ser flere skriver det. Kanskje jeg har sett så mye av fyren at jeg er kommet dit at jeg bare legger merke til blemmene og ikke tenker over det som faktisk er bra. :wee: 

Lenke til kommentar

Tingen er jo at vi ikke har sjans til å finne en høyreback som er bedre bakover enn AWB, så da er jo spørsmålet hva er man villig og ofre for mer kvalitet forover? Om man skal ta en av de beste offensive høyrebackene som eksempel da, Trent AA, så er jo han minst like begrenset bakover som det AWB er forover. Er det ønskelig? Jeg vet ikke om jeg villa bytte ut AWB med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...