Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 7


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Aston Villa var en elendig kamp. Dette var ikke en elendig kamp. Det var en for det meste god kamp, men med et dårlig resultat. Førsteomgangen er veldig fin, men problemene blir større når Everton er så dype i andreomgangen og tar disse kontringene for full pupp og vi ikke er kyniske nok til å ødelegge for dem. Nok en gang er vi ikke gode nok i omstillingene, sånn at det ble farlig en to-tre ganger og på den ene scoret de.

Samtidig fortsetter vi å bomme på for mange sjanser. For lite effektive foran målet for tida, i en kamp vi strengt talt kunne drept ganske tidlig i dag. 10 skudd, 10 cornere, bare ett mål...

Ronaldo og Sancho inn var for mye av det gode. Skulle gjerne heller sett Cavani få fortsette, men han var vel kanskje for sliten.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blured skrev (48 minutter siden):

Synes vi gjør en godkjent kamp frem til byttene.

Og ja enig. Det her er første gang jeg har begynt å tenke at Ole ikke er rett mann for jobben. (Uten at jeg ser noen klare alternativer til han).

Mulig jeg er "kjip" nå. Men foruten det han ikke evner å ta tak i på det taktiske planet, er mitt inntrykk at Solskjær mangler karakterstyrke. Mot. Baller. Ryggrad. Selvtillit. Karisma, livsglede og stil. 

Han fremstår ikke som en leder - den nølende, apologetisk-kvalifiserende måten han kommuniserer på, så vel som mangelen på engasjement på sidelinjen, er veldig lite inspirerende, og vitner - sammen med mange kamper og resultater som denne - om en trener som verken klarer å motivere spillerne sine til faktisk å ville dominere kamper, eller til å finne motivasjonen som trengs for å oppnå resultater i pressede situasjoner.

Lenke til kommentar

Leicester: 8 poeng etter 7 kamper, negativ målforskjell. 

Kampene har vært: Wolves, West Ham, Norwich, City, Brighton, Burnley, Palace.

Så ikke alt for vanskelig start.

Må vel kunne sies å være den av lagene som hører til på øvre del av tabellen, som har fått den dårligste starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...