Gå til innhold

Battlefield 2042 PC


Anbefalte innlegg

Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden):

Merkelig.. Her må DICE / EA ha ødelagt noe. 

Mest sannsynlig. Ikke alle med GSYNC på det skjer med, men nå har jeg spilt 2-3 kamper der alt fungerer. Eneste forskjellen har vært gsync. Kan prøve å skru på igjen og se om problemet oppstår igjen

Rart hvor mye morsommere et spill er når man faktisk får spilt

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Comma Chameleon skrev (22 minutter siden):

Mest sannsynlig. Ikke alle med GSYNC på det skjer med, men nå har jeg spilt 2-3 kamper der alt fungerer. Eneste forskjellen har vært gsync. Kan prøve å skru på igjen og se om problemet oppstår igjen

Rart hvor mye morsommere et spill er når man faktisk får spilt

Kjipt. Håper det funker for det etterhvert og dette er noe som må funke. 

Noen her som har noen tanker rundt Windows 11 og spillet?  Jeg føler spillet er veldig ustabil på FPS generelt så er usikker på om Windows 11 skaper problemer. I andre spill opplever jeg i grunnen samme ytelse og i enkelte artikkler jeg har lest så skal det være så og si minimal innflytelse på FPS. 

Microsoft påstår at Windows 11 er det beste opprativsystemet for gaming. Jeg håper det blir det etterhvert. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
3 hours ago, Omnia vincit amor said:

Kjipt. Håper det funker for det etterhvert og dette er noe som må funke. 

Noen her som har noen tanker rundt Windows 11 og spillet?  Jeg føler spillet er veldig ustabil på FPS generelt så er usikker på om Windows 11 skaper problemer. I andre spill opplever jeg i grunnen samme ytelse og i enkelte artikkler jeg har lest så skal det være så og si minimal innflytelse på FPS. 

Microsoft påstår at Windows 11 er det beste opprativsystemet for gaming. Jeg håper det blir det etterhvert. 

Fps er meget stabil her i win 11. Cpu og minneytelse har ALT å si. 

Lenke til kommentar
5 hours ago, Omnia vincit amor said:

Noen her som har noen tanker rundt Windows 11 og spillet?

1 hour ago, Nizzen said:

Fps er meget stabil her i win 11. Cpu og minneytelse har ALT å si. 

Etter det jeg kunne finne ut om Windows 11 etter noen Google søk, så opplever folk ytelsesproblemer i spill mest der L3 cacha rammes hardt, som f.eks i CS:Go test i lav oppløsning og visse andre spill. I BF2042 så merker ikke folk dette like mye siden spillet tydeligvis ikke belaster L3 like mye. Uansett så skal Microsoft komme med en fix for dette senere i oktober, så da burde Windows 11 ha lik ytelse i disse spillene også som WIndows 10 har.

Nizzen : Du kan jo benche litt med AIDA64 testen og se forskjell på L3 ytelsen der mellom Win10 og Win11.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva synes dere som third-person take downs? Synes det er irriterende at de ikke beholdt slik det var i BF5, 1, 4 og 3. Slik det funker nå så er det rett og slett kjedelig. 

Lenke til kommentar

Jævla spent hvordan denne releasen blir, om dette faktisk er en build som ikke er flere måneder gammel så kan man like godt bare vente 4-5 måneder før man ser hvordan ting har utviklet seg. Prøvde litt mer i går og savner veldig den taktiske biten i disse spillene, den er helt borte for meg når ting går så himla fort. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være like raskt som CoD i tillegg så sklir alle rundt i ekte Warzone stil. Blir fort enda en ny høst med ingen fps spill som frister å spille. CoD spiller jeg ikke om jeg så har en pistol mot anus.

Lenke til kommentar

Når jeg først begynte føltes det helt elendig.

De første 4-5 rundene gjorde ikke våpen noen skade, føltes det som, fikk kanskje 1-3 kills per runde.

Ble så irritert at jeg avinstallerte hele betaen.

Men senere på kvelden i går kjedet jeg meg en del, så jeg lastet det ned, tenkte jeg hadde gått glipp av noe.

Da fungerte plutselig alle våpen som de skulle.

Fikk ca 80 fps i 3440x1440p på et 1080ti og medium grafikk, syntes det så helt greit ut.

Stormen var svært imponerende. 

Forstår overhode ikke setet på helikopteret hvor du kun kan spotte folk...

Likte at lmg er tilbake til å faktisk være en lmg.

Syntes ikke spillet var et typisk battlefield spill, men ingen av dem har egentlig vært det siden bad company...

Om de fikser litt på det så blir det lett bedre enn bf 3 eller 4.

Lenke til kommentar
16 hours ago, TheKims said:

Jeg synes TTK er akkurat der det burde være når nettkode guden er med deg. Det virker som den er høyere enn BFV, men igjen så er våpnene mere nøyaktig så da går det litt opp i opp. DMR trenger en buff for det kreves 4 kuler for å drepe noen som er litt i meste laget føler jeg, så akkurat der håper jeg de går for samme damage modell som BF4 hvor det kreves 3 kuler. 

TTK er litt all over the place i Betaen antageligvis pga nettkoden. Noen ganger kreves det nesten et magasin for å drepe noen og andre ganger 5-6 skudd. Dette er noe jeg regner med blir fikset før launch.

Svaret ditt gir meg håp om at det blir bedre når spillet lanseres (den setningen gir i grunn null mening når vi snakekr EA/Dice, men i sin tid var det vel noen som gikk på vannet, undre kan skje igjen)
Har sett noen fler videoer nå og det virker bedre i en del av disse, mulig det blir kjøp før jul likevel.
Takk for at du tok deg tid til å svare utfyllende forresten, slik setter i alle fall jeg umåtelig stor pris på

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...