Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 4/19/2021 at 5:50 PM, Dassen said:

Stemmer det at reperasjonskostnader underveis i sesongen skal inn i lagenes $145 mill budget cap? For lag som Mercedes, Red Bull og Ferrari som makser budsjettene, må jo det bety at krasj i den prisklassen vil bety mindre utvikling. 

Jepp.

Men det er jo ikke noe forskjell på det, og team med 85 mill i budsjett - krasj vil bety mindre utvikling. Forskjellen er at nå vil det merkes for alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sitat

“I think America is probably the only country on the planet that can really properly host two Formula 1 races,” Andretti told Autosport.

lol, denne som stakk seg mest ut for meg. Prøver å selge opp USA her. Størrelse-messig er det jo som flere land slått sammen, men likevel. Flere land i Europa som kan hoste flere løp en sesong. Nei til masse løp i USA sier jeg. Elendige tidssoner for oss, og ikke er den amerikanske sports-kulturen noe å ønske seg.

Lenke til kommentar

Det blir spennende å se hvor mange ganger Mazespin spinner ut iløpet av 3 dager. Den pappagutten klarer ikke å kjøre lenge uten å kræsje i veggen.

Faren hans kjøpte teamet med en klausul, at sønnen hans skulle kjøre for dem. Det går ikke så veldig bra...han setter vel snart rekord i antal spinn og kræsj.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (38 minutter siden):

F1TV var frustrerende ja. De er klar over problemene, så håper vi får det fikset til race i morgen.

Det er lov å håpe, men all historie tilsier at de ikke klarer å fikse noe som helst. Hvor mange år skal det ta lage en stabil tjeneste? Er det så mye verre for F1 enn for Netflix, HBO, YouTube, NRK etc? Jeg ga opp midtveis i fjor, og betaler heller blod for Viaplay. Mye dyrere enn jeg egentlig liker, men det virker i hvert fall. På alle mulige enheter. Og kan kjøre med lav datarate over 4G, i motsetning til F1TV. F1TV er fryktelig langt unna "The pinnacle of media streaming".

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...