Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Mulig litt OT, men har blitt bitt av F1 basillen etter å ha fulgt med på Netflix serien.

Vurderer TV Pro pakken på forumla1.com, eneste som holder meg igjen er prisen. Fikk med meg at det var en kupongkode som gikk rundt for snaue 1-2 uker siden med 25% rabatt, men dette ser ut til å ha gått ut nå, finnes ikke noe tilsvarende for øyeblikket? Eventuelt at det dukker opp noe avslag/salg i nærmeste fremtid igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (19 timer siden):

Mazepin har hatt en horribel start på sin F1 karriere. Til hans forsvar så er det en vanskelig (les: dårlig) bil, vanskelig bane og helt nytt for både han og hans teammate som begge spant ut. På en annen side så trodde jeg man skulle bruke practice-runder til å lære noe.

Til hans forsvar fikk han "ok, to overtake" i kvalifiseringen av sin engineer på radio da han brøt gentlemans agreement og kjørte forbi køen. Han spant i t1 og ødela med det kvali for bl.a. Vettel, men som rookie tror jeg at jeg også hadde stolt blindt på engineer.

Det skal også nevnes at Mick Schumi også spant under akselerasjon med sin Haas tidlig i løpet. Det er en shitbox for å si det som Niki Lauda.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi vil se mer kreativ bremsekjøling straks 2022-bilene blir publisert. Hjulene slik de er nå har ganske mye luftmotstand, men som du sier så er det trolig nødvendig å ha de åpne fordi dagens biler må kjøle bremsene.

Vi har sett kapsler i 2009-sesongen, og jeg tror de vil returnere i 2022.

Lenke til kommentar

Stemmer det. Dette er en render som viser 2022 reglene. Mener det står noe i reglene om at wheelcapsene vil være opplyst med led ala LeMans for å vise f. Eks posisjon eller bruk av kers eller noe. En ting er sikkert, større felger = høyere vekt og med det blir det nok vanskelig med sub 2 sek pit stop. 

kow3abjtoqq61.jpg

Lenke til kommentar

https://www.planetf1.com/news/toto-wolff-brown-horner-spread-sht/

Enig med Toto Wolff her. Det høres ekstremt søkt ut at Red Bull vil gi slipp på Verstappen uten videre, og at både Valterri Bottas og George Russell skal måtte vike for Max Verstappen.

Det er rene spekulasjoner fra Zak Brown, og med tanke på hvor sensitivt emnet er så er tipper jeg motivet er å røre opp til drama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (11 timer siden):

https://www.planetf1.com/news/toto-wolff-brown-horner-spread-sht/

Enig med Toto Wolff her. Det høres ekstremt søkt ut at Red Bull vil gi slipp på Verstappen uten videre, og at både Valterri Bottas og George Russell skal måtte vike for Max Verstappen.

Det er rene spekulasjoner fra Zak Brown, og med tanke på hvor sensitivt emnet er så er tipper jeg motivet er å røre opp til drama.

Verstappen tror jeg hadde knust Bottas om de kjørte samme bil, eller ?

 

Lenke til kommentar

Det tviler jeg ikke på, men jeg tror det er Hamilton som skal ut, ikke Bottas.

Jeg tror Max Verstappen ville prestert bedre enn Bottas, slik som med Hamilton, men jeg synes det er alt for lett å undervurdere Bottas siden han alltid har vært Nr. 2, og alltid har hatt en overlegen bil man kan peke på når han vinner andre eller tredjeplass. Han har vist seg godt fortjent til sin Mercedes spot.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...