Gå til innhold

Gamestop-aksjen [GME] - Hva skjer?


xitimes864

Anbefalte innlegg

6 minutes ago, tigerdyr said:

Hvor har du det fra?  At enkelte aktører selv påstår at de har gjort det? 

 

5 minutes ago, sungun said:

Hvor har du dette fra? 

Det kom nye data om dette i går tror jeg, men nå har jeg sett to vidt forskjellige meldinger så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg håper det vil dukke opp troverdige kilder snart. De tallene vil ha avgjørende betydning for hvordan det kommer til å gå de neste dagene.

 

Image

 

Image

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kryptodebunker skrev (1 minutt siden):

Å tro at man kan slå Wallstreet ved å drive opp kursen på en aksje er naivt. 

Slå er feil ord, straffe eller skade treffer bedre. 

De blør kraftig nå og virker fullstendig desperate etter å sno seg ut av denne situasjonen de selv har skapt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (4 minutter siden):

Å tro at man kan slå Wallstreet ved å drive opp kursen på en aksje er naivt. 

Man slår de jo. Og har gjort det i over 1 år. Nå gikk lufta litt ut da, men det er jo ikke så rart når shorterne stenger ned handel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (6 minutter siden):

Å tro at man kan slå Wallstreet ved å drive opp kursen på en aksje er naivt. 

Du shorta jo Tesla og i likhet med alle shortere blødde du ut... Dette er en kamp mot markedsmanipulatorene som har interesse i å se selskaper gå dukken og folk miste jobben sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
sungun skrev (6 minutter siden):

Slå er feil ord, straffe eller skade treffer bedre. 

De blør kraftig nå og virker fullstendig desperate etter å sno seg ut av denne situasjonen de selv har skapt.

Nei de er bare litt brydd. 

ism_InnleggNO skrev (3 minutter siden):

Kommer vel litt an på hva du mener med å "slå Wallstreet"? Jeg vil argumentere for at å tvinge Melvin til å gå på et milliardtap og faktisk klare å karre til seg en andel av disse pengene kan ansees som en sier.

Men dere vil tape forstår dere ikke det? 

Hyd skrev (3 minutter siden):

Man slår de jo. Og har gjort det i over 1 år. Nå gikk lufta litt ut da, men det er jo ikke så rart når shorterne stenger ned handel. 

Wallstreet always wins. 

PgUp skrev (1 minutt siden):

Du shorta jo Tesla og i likhet med alle shortere blødde du ut... Dette er en kamp mot markedsmanipulatorene som har interesse i å se selskaper gå dukken og folk miste jobben sin.

Shortere tilbyr likviditet til markedet. Hvis ingen er villig til å selge en aksje vil man ikke få mulighet til å kjøpe. Når man shorter låner man aksjer fra en holder og selger de i markedet. 

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (1 minutt siden):

Nei de er bare litt brydd. 

Men dere vil tape forstår dere ikke det? 

Wallstreet always wins. 

Shortere tilbyr likviditet til markedet. Hvis ingen er villig til å selge en aksje vil man ikke få mulighet til å kjøpe. Når man shorter låner man aksjer fra en holder og selger de i markedet. 

- Litt brydd

- får flere børser til å stoppe trades

 

pick one

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Kryptodebunker said:

Hedge fond kan like godt ri hypen og kjøpe GME. Hvem tror dere at Robinhood selger til? 

Det er ulike Hedge Fund. Noen av dem sitter fast med masse shorts, andre kjøper masse aksjer for å kunne tjene masse penger om aksjen stiger til himmels.

Men siden Robinhood har sterk tilknytting til de som har shorts, så slo de av kjøpsknappen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...