Gå til innhold

Gamestop-aksjen [GME] - Hva skjer?


xitimes864

Anbefalte innlegg

Kryptodebunker skrev (3 minutter siden):

I wish 😜 hadde kanskje klart å ta igjen tapet jeg har på shorte Tesla i 2020 da 😂

Kanskje ikke lurt å ta dine tips da  😛GME på 240 dollar igjen ;) 

 

Edit: 270 nå. Til månen!!

Endret av PgUp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Kryptodebunker said:

I wish 😜 hadde kanskje klart å ta igjen tapet jeg har på shorte Tesla i 2020 da 😂

Amerikanske bedrifter er ikke kjent for deres sympati for vanlige folk, så hva gjør deg så sikker på at målet deres er å redde idioter og ikke Hedge Fundene?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
PgUp skrev (1 minutt siden):

Kanskje ikke lurt å ta dine tips da  😛GME på 240 dollar igjen ;) 

Kjøpte du på $483 i premarket ligger du fortsatt dårlig 😂 men nei jeg påstår ikke at jeg er noen ekspert men boble er det i Gamestop og de fleste amatører her og på Reddit vil tape pengene sine når den kollapser. 

Hedge fond tjener penger uansett. 

Lenke til kommentar
Camlon skrev (1 minutt siden):

Amerikanske bedrifter er ikke kjent for deres sympati for vanlige folk, så hva gjør deg så sikker på at målet deres er å redde idioter og ikke Hedge Fundene?

Omtrent alle nerds under 30 år vil gamble bort sparepengene sine. Deg er uheldig under koronakrisen der mange er arbeidsledige. Ingen bryr seg om ett Hedge fond eller to går konkurs. Det er vanlig. 

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (2 minutter siden):

Omtrent alle nerds under 30 år vil gamble bort sparepengene sine. Deg er uheldig under koronakrisen der mange er arbeidsledige. Ingen bryr seg om ett Hedge fond eller to går konkurs. Det er vanlig. 

Men hadde Tesla krasjet som mange spådde også deg, da er det greit at alle de her under 30år taper pengene sine ?

 

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (5 minutter siden):

Kjøpte du på $483 i premarket ligger du fortsatt dårlig 😂 men nei jeg påstår ikke at jeg er noen ekspert men boble er det i Gamestop og de fleste amatører her og på Reddit vil tape pengene sine når den kollapser. 

Hedge fond tjener penger uansett. 

Poenget er å ri denne til måneden først ;) Svake papirhender selger nå. Vi skal til 1000 dollars.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Kryptodebunker said:

Omtrent alle nerds under 30 år vil gamble bort sparepengene sine. Deg er uheldig under koronakrisen der mange er arbeidsledige. Ingen bryr seg om ett Hedge fond eller to går konkurs. Det er vanlig. 

Det er motsatt. Ingen bryr seg om noen nerder som mister noen tusen dollar, men de bryr seg om hedge fundene fordi de investerer penger for pensjonsfondene i USA.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...