Gå til innhold

Ukjent konsoll - hva er den verdt?


Pliscin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
svenka skrev (3 minutter siden):

Woooow, magefølelsen min sier at den har ganske bra verdi om den fortsatt funker! Men jeg er dessverre ingen ekspert på det feltet. Tenker i hvert fall 10000++

Ikke uten at det er noen som har ett forhold til den, gjerne nostalgisk, selv har jeg Amiga 500, C64 og har hatt flere Commodore maskiner, det er maskiner jeg vokste opp med.

C64 og Zx spectrum for eksempel er maskiner som har stigende verdi i dag, men når min generasjon dør ut er det nok ingen som bryr seg om min tids konsoller og datamaskiner.

En Mark Modell 64562 har jeg aldri hørt om så det er like interessant for meg som en symaskin fra 1813.

Lenke til kommentar

Tror dette er enda en spinoff konsoll av Arcadia, hadde en som lignet med navnet Soundic, mulig du kan finne denne med det navnet å.

Har sett disse komme og gå uten særlig fortjeneste i mine 15 år som konsoll samler.

Om den skulle fungere og du har alt som fulgte med, pluss perfekt eske uten skader kan jeg tenke meg du får rundt 300kr for den,  disse er ikke særlig ettertraktet for de som samler konsoller, beklager å være bæreren av dårlig nytt 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
svenka skrev (Akkurat nå):

Woooow, magefølelsen min sier at den har ganske bra verdi om den fortsatt funker! Men jeg er dessverre ingen ekspert på det feltet. Tenker i hvert fall 10000++

Da syns jeg synd på idiotene som heller ikke sløser pengene på ps5 eller ps classic er jo ganske idiotisk hvis noen vil betale slike beløp.

Lenke til kommentar
afterall skrev (2 timer siden):

10 000 kr? Jeg har ikke peiling, men hvor tar du dette heftige tallet fra?

En samler? Dere har jo sikkert hørt om den prototypen av NintendoStation eller hva den het. Greit nok at det bare er 1 igjen men verdien på den er jo mange millioner! 

Lenke til kommentar
25 minutes ago, svenka said:

En samler? Dere har jo sikkert hørt om den prototypen av NintendoStation eller hva den het. Greit nok at det bare er 1 igjen men verdien på den er jo mange millioner! 

Det er ikke bare sjeldenhet, men også samlerverdighet som betyr noe.  NinendoStation er ikke bare verdifull fordi den er sjelden, men fordi den har bred apell for samlere, spesielt for knytningene til Nintendo og Sony.  Selv hadde jeg betalt for denne - men aldri for noe som ikke har noen plass i historien, men som forsøkte å kopiere atari (?).

Den er bare verdt det markedet er villig til å betale - og her ser jeg ikke noe stort behov.

Endret av process
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...