Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye transaksjoner, ser ut som noen store hvaler / institusjoner pumper inn store summer. Men det er bare mitt synspunkt på det hele. Plutselig kan prisen rase titalls % også, umulig å vite. Kan gå mot 10k også. Hinsides pris svingninger og stigning på crypto i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Switcha fra NH til t-rex mot eth nå som jeg fikk rig framen. Men jeg har jo foredelig mh nå? På cmd så står detr riktig hastinghet, men på nettsiden står det anderledes.  Skal ha rundt 400, men den viser dette:

bilde.png.a5907173bd6b42628fd603404910d72f.png

 

Har egentlig bare brukt nh hele tiden, så er ikke så oppdatert når det gjelder mining mot pools. Sist jeg gjorde det var når jeg minet graft. 😛

Lenke til kommentar
mERAZED skrev (1 minutt siden):

Switcha fra NH til t-rex mot eth nå som jeg fikk rig framen. Men jeg har jo foredelig mh nå? På cmd så står detr riktig hastinghet, men på nettsiden står det anderledes.  Skal ha rundt 400, men den viser dette:

bilde.png.a5907173bd6b42628fd603404910d72f.png

 

Har egentlig bare brukt nh hele tiden, så er ikke så oppdatert når det gjelder mining mot pools. Sist jeg gjorde det var når jeg minet graft. 😛

Kompis, du må addere de sammen 220+93,1+99,7=?? 

Lenke til kommentar

Dere har ikke noe å gråte over. De nye kortene mine går i skytteltrafikk mellom midtnorge, østlandet og vestlandet takket være Postnord. Nå er de lastet opp igjen. Pakken kom ikke frem før kl 9 og den må være på plass kl 7 for å rekke utkjøring 7:20. Forsendelsen kom for sent og ble sendt 45 mil nedover i gokk.

Langhus Dep

2021-05-07 15:51

Forsendelsen er lastet opp for videre transport.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Kjøpte en USB sandisk Extreme 360/480 mb/s usb og installerte Win 10 + 470.05 + Afterburner og NiceHash miner

Får bare 43 MH/s på et 3060 non Ti mot 47/48 hvis jeg booter fra SSD. Ellers samme settings.

Noen som har prøvd dette ? Jeg er bombesikker på at den hang på 3.0 kontroller.

Satte virtuelt minne til min 4000 max 20000.

Tanken var å kunne ha 470.05 til mining på usb sticken, og slippe å partisjonere hoved SSD...og da kan jeg ha siste WHQL driver på PC og game når jeg vil.

...men kanskje jeg kan partisjonere en sata ssd og se om jeg får samme rate der. Var bare litt irriterende.

Jeg trodde ikke det ble skrevet noe særlig til disk ? Må jo være noe jeg har oversett

Endret av Karamell
Lenke til kommentar

Opplever rejected shares på et 3070 kort.. til tross for at mem er satt ned til 1800  kommer det forsatt rejected shares-...

kom over en video som forklarer at problemet ligger i at overklokkingen bør settes inn etter at tror det het dog fil eter eller annet har fått startet opp..  det finnes riktignok noen miner  NBminer og trex der dette problemet er fikset...  trex er noe en kan bruke i hiveos ja ?

 

det ble nevnt i video at en fiks på problemet var å legge inn delay 40 før overklokkingen ble lagt inn etter boot, problemet da er at kortene kjører på full pupp innen overklokking settings blir lagt inn... 

kjørte mining riggen i over to uke uten en eneste rejected shares.. siste natta ramlet det inn 7-800 rejected shares på flere av kortene... gpu temp ligger alle på 36-44 grader, så jeg mistenker da at det ikke er overklokkingen som er problemet hos meg da jeg ligger på 58-60,4 MH/s på 3060TI og 3070..

 

Hva tenker dere ?  bruker hiveos  oppdatert til siste versjon og lagt inn siste stable nvidia driver, bruker etherminer på hiveos  burde kanskje bytte til trex ?

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (6 timer siden):

Opplever rejected shares på et 3070 kort.. til tross for at mem er satt ned til 1800  kommer det forsatt rejected shares-...

kom over en video som forklarer at problemet ligger i at overklokkingen bør settes inn etter at tror det het dog fil eter eller annet har fått startet opp..  det finnes riktignok noen miner  NBminer og trex der dette problemet er fikset...  trex er noe en kan bruke i hiveos ja ?

 

det ble nevnt i video at en fiks på problemet var å legge inn delay 40 før overklokkingen ble lagt inn etter boot, problemet da er at kortene kjører på full pupp innen overklokking settings blir lagt inn... 

kjørte mining riggen i over to uke uten en eneste rejected shares.. siste natta ramlet det inn 7-800 rejected shares på flere av kortene... gpu temp ligger alle på 36-44 grader, så jeg mistenker da at det ikke er overklokkingen som er problemet hos meg da jeg ligger på 58-60,4 MH/s på 3060TI og 3070..

 

Hva tenker dere ?  bruker hiveos  oppdatert til siste versjon og lagt inn siste stable nvidia driver, bruker etherminer på hiveos  burde kanskje bytte til trex ?

Har brukt T-Rex hele tiden her, funker gull det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...