Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, BadCat said:

3080 lønner seg bra over 3070. El får du trekt fra uansett.

3080 = 145 kr per MH/S
3070 = 166,7-183,33 kr per MH/s

Den som påstår 3080 er for dyr hadde fått stryk i matte.

Kanskje men realiteten er at hvis man er ekstremt heldig og får en 3080 til 14500 kan man selge den på finn til 18-20k og kjøpe to stk 3070 til de pengene

Så hva vil du ha? en 3080 og 100MHs eller 2 stk 3070 på 120 MH/s og det koster deg det samme i kroner?

 

Edit: og jeg minnes en slem katt som klagde på at pads på 3080 ble dårligere og dårligere, ganske fort. Kanskje man må faktorere inn nye pads i regnskapet?

Endret av Cardinal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Pc Lynet said:

Utrolig irriterende når postnord akkurat ikke klarer å levere skjermkort fra NoN rett før helga. Tre døgns mining tapt mens pakken ligger på terminalen å støver ned i helga. 

Jeg tror mine forsendelser blir stående fast i helga også, selv om de lovet levering i dag. Ingen aktivitet etter kl 9 i morges.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen her som bruker mining-rigger til oppvarming av for eksempel garasje? Her i Nord-Norge er det ganske vanlig å bruke mye strøm på å varme opp garasjer om vinteren, kan man bruke overskuddsvarme fra mining til dette så er jo strømmen på en måte "gratis".

Og så har man næringslokaler, lagre, idrettshaller og så videre, her tenker jeg at det må være et slags marked for kombinert mining og oppvarming. Det vil selvsagt være litt mer arbeid å spre det rundt enn å putte 1000 minere i 1 lokale, men energiregnskapet vil jo se bedre ut, i alle fall i kaldværsmånedene som vi har veldig mange av her i nord. Bare lufter tanker. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BALT3 skrev (1 minutt siden):

Er det noen her som bruker mining-rigger til oppvarming av for eksempel garasje? Her i Nord-Norge er det ganske vanlig å bruke mye strøm på å varme opp garasjer om vinteren, kan man bruke overskuddsvarme fra mining til dette så er jo strømmen på en måte "gratis".

Og så har man næringslokaler, lagre, idrettshaller og så videre, her tenker jeg at det må være et slags marked for kombinert mining og oppvarming. Det vil selvsagt være litt mer arbeid å spre det rundt enn å putte 1000 minere i 1 lokale, men energiregnskapet vil jo se bedre ut, i alle fall i kaldværsmånedene som vi har veldig mange av her i nord. Bare lufter tanker. :p

Jeg har ikke brukt en krone på oppvarming siden jeg begynte med første riggen i januar. Litt bekymret for sommeren, håper ikke på en 30+ sommer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (36 minutter siden):

Ille nokk 🥵 jeg er mest fornøyd med 1660S og 3060(ti)3070.

1660S er jo knall bra 70w i drift, 30-32Mh/s og de kan underklokkes for å få disse verdiene, iallefall Gigabyte sine 1660S, eneste problemet blir da plassmangel, burde helst hatt 16 sånne i en rigg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (2 minutter siden):

1660S er jo knall bra 70w i drift, 30-32Mh/s og de kan underklokkes for å få disse verdiene, iallefall Gigabyte sine 1660S, eneste problemet blir da plassmangel, burde helst hatt 16 sånne i en rigg.

Jepp har 10stk venter på to til fra NoN. Kjøper hver gang de er på lager maks 2 per person.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (4 minutter siden):

Jepp har 10stk venter på to til fra NoN. Kjøper hver gang de er på lager maks 2 per person.

Har 1 hjemme og 3 på vei, solgte 4 stk til en kamerat tidligere.

Edit... foresten, har vel ett Msi 1660S hjemme også.

Men mangler jo selvfølgelig risere, har 30 stk på vei fra Kina, derfor jeg bruker masse forskjellige pc'er for øyeblikket :lol:

Endret av Dragonlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar
30 minutes ago, Pc Lynet said:

Jepp pleier å få fra NoN på ett døgns tid her til søndre Vestfold. Nå er det 4 dager hittil.

Alt som skal innom langhus står et par dager, latterlige greier

De sender pakken via alfaset til langhus til lillestrøm, er jo over 30 min omvei, før sorterte dem bare direkte fra alfaset

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...