Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Hvis NVIDIA nerfer fremtidige kort blir det viktig å kjøpe opp alt og mine alternativt.

Quote

Matthew 25:29
For everyone who has will be given more, and he will have an abundance. But the one who does not have, even what he has will be taken away from him.

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quakecry skrev (24 minutter siden):

Ligger på rundt 54 + Mhs med 3080 i lolminer. Hvordan øker jeg dette? Har undervolta kortet mitt litt, men ikke så mye. 

Afterburner og øk minnet til 1200 

& senk power limit til 70%

Endret av Ephrus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, Le_Chuck said:

Vurderer denne som ekstra psu til 2x3060 + 2x3070. Har sett flere billigere psuer med 4xpcie, men disse kommer da som 2x2pcie, og det blir kanskje mye med 3060+3070 på en kabel?

Noen som vet om alle de 4 utgangene til venstre kan brukes som pcie til gpu?

Velg noe bedre og med flere utganger.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
6 hours ago, Le_Chuck said:

 

Vurderer denne som ekstra psu til 2x3060 + 2x3070. Har sett flere billigere psuer med 4xpcie, men disse kommer da som 2x2pcie, og det blir kanskje mye med 3060+3070 på en kabel?

Noen som vet om alle de 4 utgangene til venstre kan brukes som pcie til gpu?

Hvordan hadde du tenkt å powere riserne med den der?

Lenke til kommentar

T-Rex Miner guide:

https://github.com/trexminer/T-Rex/releases

Pakk ut zip filen og finn bat filen for din coin og pool

Høyreklikk og velg rediger med notisblokk endre det som står i fet skrift. Lagre og dobbeltklikk på bat filen.

Sitat

t-rex.exe -a ethash -o stratum+tcp://eu1.ethermine.org:4444 -u "din wallet adresse" -p x -w Navn_på_din_rigg
pause

 

Endret av Pc Lynet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Det vil alltid variere, men det er liten forskjell i praksis. Ethermine eller Hiveon anbefaler jeg.

Ok, ja det er Ethermine jeg har vært hos siden dag en, gikk litt opp når jeg byttet til T-rex, ser jeg ligger på rundt 61-62 MH/s med skjermen på iallefall.

Lenke til kommentar
muuha skrev (Akkurat nå):

kjenner at underbevisstheten min allerede er på jakt etter nye skjermkort etter å ha solgt riggen tidligere i dag..

Det blir enten det lureste du har gjort eller det dummeste. Fasit får vi om 3-4 måneder. Enten er Bitcoin nærmere 100k eller 10k.

Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Det blir enten det lureste du har gjort eller det dummeste. Fasit får vi om 3-4 måneder. Enten er Bitcoin nærmere 100k eller 10k.

Tja, jeg kommer nå uansett til å spytte inn noe cash i bitcoin hver måned, ser på det som en langtidsinvestering, dessuten er det penger jeg har råd til å tape om det skulle gå adundas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (Akkurat nå):

Det blir enten det lureste du har gjort eller det dummeste. Fasit får vi om 3-4 måneder. Enten er Bitcoin nærmere 100k eller 10k.

vel, jeg kjøpte eth og btc direkte for 65% av salgsummen så vil jo få med meg opp og nedturer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...