Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Midrange er jo generelt bra, siden mining profit er lineært. På 3090 o.l. blir det ofte så en betaler ekstra e-peen-fees for å ha det kraftigste. 40% ekstra pris for 10% ekstra performance osv. Så er jo strøm også noe å ta hensyn til, men om du har en god deal der kan det godt være at et brukt 1070 e.l. er god value nå.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (3 timer siden):

Du trenger ikke vite det, kun hva som er lønnsomt i øyeblikket.

Er vel ikke helt enig der, om man miner diverse shitcoins som er verdt 0,01$ i dag pr stk, men blir verdt 100$ pr stk om to år, så hadde jo det vært gull foreksempel.

Det var jo ingen som visste at Bitcoin skulle bli så masse verdt og jeg satt faktisk å lurte på å kjøpe de i begynnelsen men prioriterte andre ting da jeg ikke visste om det var ett luftslott eller hva, jeg angrer jo selvfølgelig i dag og har en bekjent som har tjent noen mill på å kjøpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Undified skrev (5 minutter siden):

Ligger på ca 0,003eth/døgnet med ca 60mh/s. Er ikke det fryktelig dårlig? Må jeg skifte pool?

er ca 4,64 $ det, eller 40,- NOK

Du sier jo ingenting om hvilken hardware du har.

Jeg ligger på ca 0.00251 med ett 3070 kort.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar

Det er et par ting jeg ikke forstår helt.

1. Forventet inntjening på hiveon pool er omtrent 1/3 lavere en det de sier er forventet fortjeneste per 100Mh,  når jeg har 125 Mh.

2. Når jeg gar overclocket minne til 3000 så får jeg invalid share når jeg starter. Men om jeg starter med 2400 og så til 3000 får jeg ingen invalid shares.  

 

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Ephrus said:

Det er et par ting jeg ikke forstår helt.

1. Forventet inntjening på hiveon pool er omtrent 1/3 lavere en det de sier er forventet fortjeneste per 100Mh,  når jeg har 125 Mh.

2. Når jeg gar overclocket minne til 3000 så får jeg invalid share når jeg starter. Men om jeg starter med 2400 og så til 3000 får jeg ingen invalid shares.  

 

Hvis du tenker på hva som vises når du ser reported hashrate osv så er vel den basert på reported siste 24 timer elns

  • Liker 1
Lenke til kommentar
26 minutes ago, BadCat said:

@Complexity

Det ser litt skummelt ut det hjemmesnekrede i bakkant, hva enn det måtte være. :p

Ikke noe skummelt det :p bare en sukkerbit med 12V fra strømforsyningen (med sikring selvfølgelig). Opprinnelig brukt til å drive en forsterker, men var nå veldig praktisk for å koble til de viftene. Er og noen knapper til viftene for å justere hastigheten på dem som gjør det litt rotete.

Men det fungerer som bare det. Kunne skru ned de andre ovnene med flere grader så det totale strømforbruket blir nok uforandret.

Tenkte å grave frem ett gammelt 7970 med vannkjøling jeg har liggende om det er noe vits å mine på det? Var ett rått kort til mining i 2014 iallefall

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...