Gå til innhold

Kryptovaluta mining med skjermkort diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
13 minutes ago, Dragonlove said:

Hvor på kortene sitter minnet?

Fikk ikke opp minnetemp på Kortet i som sitter i Acer pc'n på  HWInfo. Kun kort temperatur.

 

Dette støttes av 3080 og 3090 men ikke av 3070. 3070 har gddr6 minne og ikke gddr6x og er nok derfor mindre utsatt for varmeproblemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
QUiPS skrev (2 timer siden):

Kjører denne midlertidige løsningen, med en heatsink jeg fant på et gammelt hovedkort og med vifte over. Kjøler ned bakplaten med noen grader. Memory ligger ikke lenger over 100*C. Har flere heatsinks og vifter i bestilling som jeg tenker å teste ut, har sett flere på forumer som får det til å funke. Har blant annet et Gigabyte 3080 som virkelig throttler og som trenger litt hjelp med å holde tempen nede.

Send meg gjerne en oppdatering når du har testet ut. Tror jeg bestiller meg et par pakker selv med heatsinks. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ephrus skrev (2 timer siden):

Følger det med cpu på iwill b250-12 btc eller må det bestilles separat? 

Står dette på nettsiden til HK, men de skal vel ha en arm og en fot for de cpu'ene tenker jeg

Sitat fra Iwill....

Ta kontakt om du trenger CPUer - Vi kan levere Pentium G3900 m.m.   ...

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (4 timer siden):

Står dette på nettsiden til HK, men de skal vel ha en arm og en fot for de cpu'ene tenker jeg

Sitat fra Iwill....

Ta kontakt om du trenger CPUer - Vi kan levere Pentium G3900 m.m.   ...

betalte 585,- for en celeron G3930 fra iwill. men viste seg at det ble forsinkelse på den, så dem spurte om jeg kunne ta en pentium modell i staden for samme pris

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...