Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rumpelukt fra han jeg er forelska i


Anbefalte innlegg

Hei! for noen måneder siden ble jeg sykt forelska i en fyr, og det virker som han liker meg tilbake. Vi har ikke fått gjort noe alovrlig enda, men har begge gjort inntrykk at vi er glade i og bryr oss om hverandre. Alt legger opp til et mulig forhold nå, og jeg er så forelska som jeg aldri har vært. Alt er perfekt. MEN. plutselig merka jeg at når han reiser seg f.eks fra en stol eller sofa, så lukter det rart. Nesten osteaktig, skikkelig rumpelukt. Og selv om vi ikke har kommet helt i mål med det intime, veit jeg at han dusjer og bytter bokser ofte (han sægger attpåtil, as one does). Men noe kan jo ikke være riktig da. Ellers lukter han godt, det er bare!! når han har sittet en plass litt lenge og skal reise seg at det begynner å lukte. Må jo være ganske ille om den lukta går gjennom bokser og bukse. Er ikke noe jeg er villig å droppe han for, er alt for glad i han. Men lurer på hva det kan være? klein sykdom? dårlig hygiene?? har jo fått inntrykk av at han er ordentlig. Er det noe jeg kan konfrontere på en fin måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være dårlig hygiene. Det er fullt mulig å nettopp ha dusjet men fortsatt ikke ha vasket alle stedene som bør vaskes. Mellom skinkene er et sånt sted, og det stemmer bra med rumpelukten du nevner. Det holder ikke å bare la det renne vann gjennom der, spesielt ikke hvis man er full av hår – da må man til med både såpe og klut, og det er det ikke gitt at han gjør.

🤷🏼‍♂️

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

tenker det hadde lukta av hele han hvis det var sengetøyet. Er ingen andre som har kommentert det enda, men syns det er en litt rar ting å snakke med andre om også. Er litt nedvergende liksom. Har nesten ikke kjent lukta av selve han, bare plasser han har sittet. Men det har skjedd så ofte nå, og på forskjellige plasser at jeg veit at det er han det kommer fra. Venner, familie av han må jo også kjenne det, eller ha nevnt det at some point. Lukter liksom ikke dritt, men som sakt litt sånn kvalmt/stramt osteaktig. Håper jo det magisk forsvinner

Lenke til kommentar
Gjest 190c4...e48 skrev (9 timer siden):

Noen gutter vasker ikke rumpa fordi de tror det er "homo". Dusj med han og se om han vasker seg bak. 

Anonymous poster hash: 190c4...e48

Hææææ?? "Homo" å vaske ræva? Den har jeg aldri hørt. For min egen del mener jeg at jeg er ganske renslig, men er jeg i dusjen med dama, spesielt en relativt ny kjæreste, så driver jeg ikke å skrubber meg i ræva foran henne. Dusjer jeg med ei dame så er det ikke fordi jeg trenger en dusj, for å si det sånn. 

Jeg vil ikke si at den løsninga vil gi et særlig representativt svar uansett.

Er det jeg som er unormal her?

 

Tjukke folk lukter somregel vondt. Sikkert pga mer folder og mer svette.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Sannsynligvis er det som skjer, at det dannes en "luftlomme" der han sitter, enten fordi han er tjukk, eller bare er fordi han sitter rart, og stille. Så svetter han, som alle andre. Når han da reiser seg, vil denne luftlommen frigis, og lukte en del. Hvis han da er overvektig er det ikke uvanlig med en del lukt på grunn av sopp. Vi har alle "rumpelukt", men de fleste av oss frigir den lukten hele tiden, og derfor lukter det lite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det kommer fra rumpa, men sannsynligvis en generelt sterk kroppslukt. Man svetter mye nedentil, og hvis han har sopp på huden, eller generelt er mye fuktig rundt "skrukken" - virket dette forsterkende på kroppslukten.

Bruker han syntetisk/tekniske og stramme boksere, kan det være en fordel å bytte dem ut med bomull. Å beholde kjønnshåra er også med på å transportere fuktigheten bort. Jeg opplever også at boksere uten "luftehull" (eller hva det heter), gylf? Gir større lukt. Hvis jeg går i joggebukse av tykkere type.. lukter jeg også rompe etter å ha sittet på sofaen i noen timer. Selv om jeg har generelt svak kroppslukt. 

Det kan også være dårlig kosthold som er skyld i sterk lukt, eller underliggende sykdom som følge av lavt stoffskille eller lignende. 

Jeg hadde konfrontert vedkommende. "Du har ganske sterk kroppslukt, spesielt nedentil.... Jeg ønsker at du sjekker opp det med legen din". Det å bestille time hos fastlegen for å få tatt en blodprøve er ikke dumt, for å utelukke sykdom. Da kan han også få sjekket om det er sopp på huden eller noe annet som er skyld i rompelukta.... (jeg ville heller kalt det "sur svettelukt" - høres bittelitt bedre ut)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

enig med bomull på klær og undertøy er must helst 100% bomull om man misliker kroppslukt, verste er klær laget av polyester de lukter ganske ille når man svetter. 

ikke konfronter han med lukta, blir sikkert rar steming etter samtalen, men gi hint i form av gaver. kjøp en pakke bokser laget av 100% bomull + deodorant til han ;) 

 

Endret av ex-jordbærplukker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker skrev (10 minutter siden):

enig med bomull på klær og undertøy er must helst 100% bomull om man misliker kroppslukt, verste er klær laget av polyester de lukter ganske ille når man svetter. 

ikke konfronter han med lukta, blir sikkert rar steming etter samtalen, men gi hint i form av gaver. kjøp en pakke bokser laget av 100% bomull + deodorant til han ;) 

 

Som mann hadde jeg blitt ganske provosert i form av et hint som bokser i bomull + deo. Det hintet hadde jeg tatt veldig fort, og da hadde jeg MYE heller foretrukket en samtale. HELT uenig. ☺️

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

er ikke helt der med han enda, så det kan jo hende han har no sykdom eller plager jeg ikke veit noe om. Akkurat nå er det ferie, så er ikke stort jeg får gjort enn å håpe at det er borte når vi møtes igjen. Tenker det blir litt klein stemning uansett hvordan jeg går fram med det, så det er jeg ikke noe redd for. I lengden er det jo bra for oss begge. Tror nok jeg hadde fått litt psykisk trykk hvis noen hadde kommet og sagt jeg lukta stygt, men skal gjøre det på den fineste mulige måten også får vi ta det fra der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...