Gå til innhold

Hvor kjøpe PlayStation i butikk?


Smultring77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steike meg får noe dårlige greier :) Ble ingen konsoll hverken hos den ene eller den andre. 

Får lite p datoen til komplett. 12 desember. Men vi alle vet vel at den forskyver seg til ut i 2021. 

Dårlige greier. 3 timer ... bortkastet.

 

noen som vil bytte xbox series x mot ps5? 

 

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (Akkurat nå):

 

Steike meg får noe dårlige greier :) Ble ingen konsoll hverken hos den ene eller den andre. 

Får lite p datoen til komplett. 12 desember. Men vi alle vet vel at den forskyver seg til ut i 2021. 

Dårlige greier. 3 timer ... bortkastet.

 

 

mim digtal endret i dag fra 12. til 17. des

Lenke til kommentar
Pære- skrev (Akkurat nå):

Ringte Coop nå. At en vare ligger i handlekurv er visst ingen reservasjon, så folk kan komme busende inn lenge etter deg og få varen dersom de har mer flaks med serverne. Solid opplegg :)

Mon tro om de har samme praksis i butikk også? Helt greit å plukke varer fra andres handlevogner så lenge de ikke har betalt enda 😅

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er da helt normalt, kjent som "cartjacking". Svært få butikker som faktisk reserverer deg produktet i det det legges i handlevognen. I slike tilfeller som det her har du egentlig ingen "reservasjon" før du har en sendingsbekreftelse. Selv om du har fått en ordremail, ikke start feiringen, for i tilfeller som det her blir det fort overbooking og de selger flere konsoller en de har på lager.

Driver med det greiene her ukentlig, men da innenfor sko/klær😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kan være helt enige om at systemet til Obs var ekstremt dårlig - men forventet dere helt ærlig noe mer?

Når hverken Power eller Elkjøp klarer å levere fungerende systemer kan man vel ikke forvente at den erketradisjonelle, først og fremst fysiskel, butikken Obs, med nær null tilstedeværelse på nettet er rustet til å hanskes med noe mer enn ymse folk som vil sjekke COOP-saldoen sin i ny og ne.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Vertical^ said:

Det er da helt normalt, kjent som "cartjacking". Svært få butikker som faktisk reserverer deg produktet i det det legges i handlevognen. I slike tilfeller som det her har du egentlig ingen "reservasjon" før du har en sendingsbekreftelse. Selv om du har fått en ordremail, ikke start feiringen, for i tilfeller som det her blir det fort overbooking og de selger flere konsoller en de har på lager.

Driver med det greiene her ukentlig, men da innenfor sko/klær😛

De advarte på forhånd om at de kom til å slette ordre som gikk over lagerbeholdningen, så jeg er forberedt på den muligheten. På den andre siden virker det som det fortsatt var konsoller på lager i hvert fall en halvtimes tid etter at min ordrebekreftelse kom, så jeg krysser fingrene. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, TiLT42 said:

De advarte på forhånd om at de kom til å slette ordre som gikk over lagerbeholdningen, så jeg er forberedt på den muligheten. På den andre siden virker det som det fortsatt var konsoller på lager i hvert fall en halvtimes tid etter at min ordrebekreftelse kom, så jeg krysser fingrene. 

Når fikk du bekreftelse? Min tikket inn på DE kl 10:55 men fikk aldri "tilbakesjekket" lagerstatus siden nettsiden var så jævlig i knestående.. Regner egentlig med at jeg ikke har kjøpt noenting som helst, så det blir å prøve seg om en halvtimes tid på Elkjøp i tillegg :)

Lenke til kommentar
1 minute ago, Jambimaster said:

Spent på Elkjøp nå kl. 13.00 - kan alle stille seg i kø, eller må man være Supermann på rett plass til rett tid for i det hele tatt å få en grønn knapp?

De jeg har sett som fikk tak i her sto ikke i kø i det hele tatt, så må nok være heldig at du klarer å glitche deg forbi køsystemet...

Lenke til kommentar
Just now, .Marcus said:

Når fikk du bekreftelse? Min tikket inn på DE kl 10:55 men fikk aldri "tilbakesjekket" lagerstatus siden nettsiden var så jævlig i knestående.. Regner egentlig med at jeg ikke har kjøpt noenting som helst, så det blir å prøve seg om en halvtimes tid på Elkjøp i tillegg :)

Jeg fikk to eposter nøyaktig klokka 10:55 (artig sammentreff). Begge viser tidslinjen til ordren, men den ene viser "ordre registrert" mens den andre viser "ordrebekreftelse". Ordren befinner seg også på Min Side hos Coop, hvor den er listet som "til behandling".

Lenke til kommentar
Just now, TiLT42 said:

Jeg fikk to eposter nøyaktig klokka 10:55 (artig sammentreff). Begge viser tidslinjen til ordren, men den ene viser "ordre registrert" mens den andre viser "ordrebekreftelse". Ordren befinner seg også på Min Side hos Coop, hvor den er listet som "til behandling".

Samme her! Da får vi se. Lykke til! :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...