Gå til innhold

Hvor kjøpe PlayStation i butikk?


Smultring77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (3 minutter siden):

Er det queue-it køen dere snakker om ville jeg ikke holdt pusten. Jeg klarte å putte 1 i handlevognen før queue-it slo inn og fikk da beskjed om at varen var utsolgt.

Fikk queue-it på den andre nettleseren hvor jeg dobbeltsjekket.

Det var tomt på under 15 sekunder over 13:00.

Tomt så fort? Hos meg ble ikke knappen grønn før 13:02 e.l.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Kittel2 said:

Tomt så fort? Hos meg ble ikke knappen grønn før 13:02 e.l.

Jepp jeg hadde alarm på telefon og lukket gardiner når den pep 12:59 og satt meg ned og refreshet manuelt i tillegg til automatisk.

Fikk først grå knapp, grønn knapp, grå knapp og grønn knapp (som jeg slo til på), alt på under 3 sekunder. I løpet av 10 sekunder hadde jeg svart nei på vil ikke ha forsikring og dualsense kontroller, pastet inn visa infoen og valgt sluttfør. Snurret i et par sekunder og kom opp "du har forsøkt å kjøpe en utsolgt vare"

Testet da det samme i den andre nettleseren som også hadde grønn knapp og kom rett i queue-it systemet.

Har fortsatt konsollen i handlekurven men refresh på den sender meg bare til queue-it.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kjære POWER-kunde,
Ved dagens lansering av PS5 var over 60 000 nordiske kunder inne på våre sider for å sikre seg et eksemplar. Første runde av forhåndssalget ble revet bort på sekunder, men vi kjører en ny runde med forhåndssalg i dag kl. 13.30, slik at du som ikke fikk kjøpt kl. 10.00 får en ny sjanse. Et overivrig reservasjonssystem begrenset tilgangen noe kl. 10:00, så resterende beholdning blir gjort tilgjengelig kl. 13:30. Salget kun vil foregå i nettbutikken med levering før jul. NB! Fortsatt begrenset antall.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...