Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tartificiel skrev (4 minutter siden):

Er det sjanser for at produksjonen går ned nå at sommeren nærmer seg? Har vært på jakt etter PS5 for seriøst 1.5 år, blir litt lei av den er utsolgt overalt fortsatt...

Så veldig hardt kan du ikke ha jaktet, selv talkmore hadde ps5 på lager til ordinær pris i flere dager i forrige uke.

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Nwader said:

Så veldig hardt kan du ikke ha jaktet, selv talkmore hadde ps5 på lager til ordinær pris i flere dager i forrige uke.

Nei, selvfølgelig ikke. Har jo tusen gående ting på livet, og visste ikke om trådet før bokstavelig i dag. 

Mener at jeg ble lei av å jakte på vanlige måter på nettsidene eller i fysiske butikker, der det var alltid utsolgt og de få tilgjengelige enhetene var enten på lotteri, eller ble høstet av bots utrolig fort.

Jeg kom tilbake til saken for noen dager siden, tenkte det var nok 1.5 år siden den kom ut og det burde ikke være krise lenge, og ble frustrert at statusen på butikken er det samme.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Tartificiel said:

Jeg kom tilbake til saken for noen dager siden, tenkte det var nok 1.5 år siden den kom ut og det burde ikke være krise lenge, og ble frustrert at statusen på butikken er det samme.

Da var du uheldig, siste 2 ukene har det ligget ute flere dager på Cdon blant annet osv. Men skal sies det har vært bundles som nok er litt overpriset dessverre

Lenke til kommentar
Tartificiel skrev (3 timer siden):

Nei, selvfølgelig ikke. Har jo tusen gående ting på livet, og visste ikke om trådet før bokstavelig i dag. 

Mener at jeg ble lei av å jakte på vanlige måter på nettsidene eller i fysiske butikker, der det var alltid utsolgt og de få tilgjengelige enhetene var enten på lotteri, eller ble høstet av bots utrolig fort.

Jeg kom tilbake til saken for noen dager siden, tenkte det var nok 1.5 år siden den kom ut og det burde ikke være krise lenge, og ble frustrert at statusen på butikken er det samme.

Bare å gi opp å lete i butikk, etter oppfordring fra Sony har ikke Nordisk Film tillatt salg av konsollen i fysisk butikk i det hele tatt, og dette gjelder fremdeles så vidt jeg vet.  Men følg med i den tråden linket til over her, folk er er veldig flinke til å poste ved tilgjengelighet. Og det har vært mange muligheter bare siste ukene. 

Bare sørg for å lese første post, det skal kun postes linker til konsoller for salg. Alt annet småprat og gledesrop evt. fortvilelse tas i denne tråden 😛

 

Endret av Mala
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
On 5/2/2022 at 1:30 PM, Mr Pepe said:

PS5 kom med postnord , halve boksen  var våt og det var esken inni.  PostNord lever opp til navnet sitt. Fått ordnet med ny fra NetOnNet , men fortsatt shit at det er mulig alltså IMG_20220426_185932.thumb.jpg.a4abd98f5e2c9b3de666a2059b5f5ab2.jpg

Minner meg om denne;

 

Endret av vidor
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Knafsen9091 said:

Så playstation 5 er plutselig blitt enda verre å få tak i her i Norge?

Var masse for salg forrige uke og mandag. Men går i perioder, var 1 mnd siden sist før det var slipp nå i slutten av april. Så kan hende det kommer på nytt i slutten av mai evnt juni. Ser du også postet i tilgjengelig tråden. Står tydelig at du må lese det som står på 1 side, og får du ikke varsler kan det være email klienten din. Flere som ikke har fått melding når det legges ut der. Tror det er en bug.

Endret av Underkiller
Lenke til kommentar
Underkiller skrev (9 minutter siden):

Var masse for salg forrige uke og mandag. Men går i perioder, var 1 mnd siden sist før det var slipp nå i slutten av april. Så kan hende det kommer på nytt i slutten av mai evnt juni. Ser du også postet i tilgjengelig tråden. Står tydelig at du må lese det som står på 1 side, og får du ikke varsler kan det være email klienten din. Flere som ikke har fått melding når det legges ut der. Tror det er en bug.

Ja fikk det bekreftet at de sliter med email fra diskusjon.no. 

Lenke til kommentar
Shebby92 skrev (2 timer siden):

Er der flere enn meg som sliter med å varsel på mail når der blir lagt ut linker i den andre tråden?https://www.diskusjon.no/topic/1906938-playstation-5-tilgjengelig-tråd-les-første-post/page/7/

Har samme problemet selv, også prøvd å følge på nytt uten at det hjalp.

Det som er interessant er at jeg fikk varsel på epost på ditt innlegg ,men ingen ting ellers fra innlegg på denne tråden eller den du viser til...

Lenke til kommentar

Fikk bestilt bundle fra Power på mandag, og den er nå i hus :)  Har gått glipp av en god del sjanser tidligere, men nå ser det ut til at det kommer inn såpass store partier at selv ikke de verste scalperne gidder lenger, så da er det håp for alle...

Takk til alle som har bidratt med tilgjengelighetsinfo i trådene her, og lykke til for alle ufrivillig PS5-løse.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...