Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Shadze said:

Bundle med dualsense og forbidden west fra elkjøp kommer i 3 forskjellige forsendelser. Men alle mine er på vei , klar for henting senere idag regner jeg med 

Merkelig, min er i 2.

Står at PS5 + ekstra dualsense kommer sammen og Forbidden Horizon for seg selv.

Spillet har allerede ankommet, mens PS5 pakken ser ut til å være her først på mandag. Jeg vet dog ikke om dette stemmer før jeg har hentet pakken, men pakken er på 6,9kg. Har bare fått 2 sporingsnummer sålangt. En for spillet og en for PS5.

Endret av laettis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
33 minutes ago, laettis said:

Merkelig, min er i 2.

Står at PS5 + ekstra dualsense kommer sammen og Forbidden Horizon for seg selv.

Spillet har allerede ankommet, mens PS5 pakken ser ut til å være her først på mandag. Jeg vet dog ikke om dette stemmer før jeg har hentet pakken, men pakken er på 6,9kg. Har bare fått 2 sporingsnummer sålangt. En for spillet og en for PS5.

Den vises sånn i elkjøp sporing, men i posten så er den ekstra kontroller med egen sporing :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, tyrtrond said:

Hei. Er det noen som vet hvor ofte det postes her om salg av PS5 hos de kjedene som ikke skal ha finn.no priser?

Den siste fra Elkjøp var det raffel eller åpen for alle?

Det varierer veldig - men ser ut til at kommer fler PS5'er ganske hyppig nå for tiden. Produksjonen har nok tatt seg opp, jeg vil anta nesten en gang i uken for tida. Det er bare å abonnere på tilgjengelig-tråden - det var slik jeg fikk tak i min. Siste fra Elkjøp var vel åpen for alle. Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
43 minutes ago, ItsAlexa said:

Den vises sånn i elkjøp sporing, men i posten så er den ekstra kontroller med egen sporing :)

Var å henta pakken som hadde ankommet. Var ikke spillet, var kontrolleren hehe. Så hvis ikke spillet er med i pakken med PS5n som kommer enten imorgen eller på mandag, så ser det ut til at Horizon er det siste som ankommer. Interessant. Ikke at jeg hadde planer om å spille Horizon uansett, men merkelig at spillet skal være det siste som kommer. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
laettis skrev (2 timer siden):

Var å henta pakken som hadde ankommet. Var ikke spillet, var kontrolleren hehe. Så hvis ikke spillet er med i pakken med PS5n som kommer enten imorgen eller på mandag, så ser det ut til at Horizon er det siste som ankommer. Interessant. Ikke at jeg hadde planer om å spille Horizon uansett, men merkelig at spillet skal være det siste som kommer. 

Min bestilling fra Elkjøp kommer i alle fall i 3 pakker. Fikk kontrolleren som en pakke i går, PS5 i dag, og spillet kommer i morgen. Bor i Oslo og betalte for ekspresslevering.

Lenke til kommentar
17 hours ago, intenzo said:

Min bestilling fra Elkjøp kommer i alle fall i 3 pakker. Fikk kontrolleren som en pakke i går, PS5 i dag, og spillet kommer i morgen. Bor i Oslo og betalte for ekspresslevering.

Da kom hentemelding for PS5 også. Ikke verst. Den kom 29.april slik det sto i bestillingen :-) hvis det er 3 pakker så har altså spillet ikke blitt sendt enda. 

Endret av laettis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
35 minutes ago, Lofotfrøken said:

Da var jakten over for min del. Noe som tok bare 5 uker, og jeg tenkte det kunne ta månedsvis. Var jo lettere enn jeg trodde. Var mange onlinebutikker jeg ikke tenkte på som selger ps5 😅 Så takk for hjelpen dere her inne 🤗 

Må si det samme selv. Skal hente min idag, og det tok ikke mer enn 5 dager fra bestilling til mottagelse. Hadde jeg ikke vært her hadde jeg nok aldri fått tak i en. Så takk til alle som gidder å si fra til tross for at de mest sannsynlig har fått tak i en for lenge siden. Nå er det bare legge den ut for salg for 10,000kr på finn.no!

J/K =D

Endret av laettis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
laettis skrev (1 time siden):

Må si det samme selv. Skal hente min idag, og det tok ikke mer enn 5 dager fra bestilling til mottagelse. Hadde jeg ikke vært her hadde jeg nok aldri fått tak i en. Så takk til alle som gidder å si fra til tross for at de mest sannsynlig har fått tak i en for lenge siden. Nå er det bare legge den ut for salg for 10,000kr på finn.no!

J/K =D

Ja er glad for at jeg snublet over disse trådene👌 Sjansene ble mye bedre 🙂 Bare man nå finner tid til å starte opp og prøve Ps5'en, så blir det gøy 🤭😅 

Endret av Lofotfrøken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lezherus skrev (8 timer siden):

Beklager å høre det, det er kjipt =/ Jeg er i en Discord-kanal og minst 2 andre gutter der betalte det samme som meg, men de fikk også den rosa kontrolleren så jeg tenkte at alle som fikk den rosa kontrolleren betalte mindre for den

men uansett elkjøp pakken er en bedre deal enn cdon pakken med fjernkontroll for den samme prisen.

Lenke til kommentar

Playstation ankom igår, akkurat en uke etter bestillingen ble lagt hos NetOnNet. Hadde nok aldri fått tak i uten å melde meg på mailing fra disse trådene her! Var ute etter 1 stk PS5 til «vanlig» pris (5999,-) og fikk tak i akkurat det. Happy hunting folkens!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...