Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Lofotfrøken skrev (1 time siden):

Så bra😄 Hehe var det jeg mente ja. Ble så paff i går sendingsbekreftelse, faktura osv kom for at det var sendt. Var forberedt på det kunne komme 2-3 dager før tiden, men ikke en hel uke🤭😅

Samme hær😅 derfor jeg ikke forsto hva du mente først siden trudde ikke det var sendt haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, laettis said:
2 hours ago, Dragonlove said:

PlayStation 5 (2021) - Elkjøp (elkjop.no)

 

PlayStation 5 selges i bundle med PS5 DualSense trådløs kontroller (hvit) og Horizon Forbidden West (PS5) (verdi 1548,-). Gjelder så langt lageret rekker. Produktene kan ikke returneres separat.

TAKK! Endelig betalt og bestilt og ankommer 29.april! Digg! :-) CDON hadde visst fått inn flere selv, men den bundle med fjernkontroll vil jeg ikke ha! 

Her er fra CDON: https://cdon.no/spill/playstation-5-standard-horizon-remote-94729388

 

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Underkiller said:

What....

Mulig de har flere batches som kommer inn med ulike leveringsdatoer? Ikke vet jeg. Vi får da se om datoen jeg fikk som estimert leveringstid stemmer. Jeg går utifra at datoen stemmer....? :-)

Forøvrig, det er godt mulig at da de la ut linken idag tidlig at det var noen kanselleringer fra den forrige rundent for ca. en uke siden og at det er disse som shippes nå.

Endret av laettis
Lenke til kommentar
Just now, Underkiller said:

Du kjøpte idag? Jeg tok kontakt med chat og som sa at kun patch forrige uke får nå i april, resten 30 mai

Ref. at det muligens var noen få bundles igjen fra forrige ukes release som har blitt kansellert, og at det er disse som blir shippet nå. Ikke vet jeg. Vet ingenting før jeg faktisk har konsollen levert.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, laettis said:

Ref. at det muligens var noen få bundles igjen fra forrige ukes release som har blitt kansellert, og at det er disse som blir shippet nå. Ikke vet jeg. Vet ingenting før jeg faktisk har konsollen levert.

Ja, det høres logisk ut! Er nok derfor 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...