Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lfcfan123 skrev (31 minutter siden):

Noen som har erfaring med posten? Står forventet leveringstid for leveranse på nettsiden at den skal komme tirsdag, altså imorgen, men har også fått melding på sms at den skal komme tirsdag neste uke.. noen som kanskje har svar på når den faktisk kan komme?😅

Så fremst det ikke blir noen forsinkelser eller noe på veien, vil jeg tro i morgen 😊 De setter en ca forventet leveringsdato, men ofte kommer det tidligere. Jeg har også to datoer😝 Mandag i sms mens på nettsiden nå på Fredag. Siden den forlot Oslo i går satser jeg litt mer på Fredag enn etter helga, som regel bruker det å gå fort 😅 Men kan jo hende jeg får svi for å tro det 😏😅 Du kan jo også følge med i pakkesporing hvor nært pakken er. 

Endret av Lofotfrøken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, Lofotfrøken said:

Og hva er egentlig greia med at det  betales der og da? Aldri sett det før. Mener jeg har bestilt dyrere ting på nettet som ikke krevde det. 

Med PayPal så kan en feks si en ikke har fått varen og få pengene tilbake. Da er GameZone sikra fra det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
50 minutes ago, Peterias said:

Noen som bestilte bundle fra Elkjøp med ektra dualsense og horizon på mandagen? Fikk dere også kun 1 dualsense eller 2 stk?

Bundle med dualsense og forbidden west fra elkjøp kommer i 3 forskjellige forsendelser. Men alle mine er på vei , klar for henting senere idag regner jeg med 

Lenke til kommentar
26 minutes ago, Shadze said:

Bundle med dualsense og forbidden west fra elkjøp kommer i 3 forskjellige forsendelser. Men alle mine er på vei , klar for henting senere idag regner jeg med 

Samme her! Jeg vil returnere pakken med headeset + GT7 og beholde den med den ekstra kontrolleren, ble overrasket over at de solgte pakken med ekstra kontroller og spill for mindre enn 6k

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Shadze skrev (28 minutter siden):

Bundle med dualsense og forbidden west fra elkjøp kommer i 3 forskjellige forsendelser. Men alle mine er på vei , klar for henting senere idag regner jeg med 

Fikk nå vite de er tom for dualsense og det kommer om ca. 1 måned. Kjipt når de har dem på lager i butikker i Oslo 

Lenke til kommentar
Lezherus skrev (2 timer siden):

Samme her! Jeg vil returnere pakken med headeset + GT7 og beholde den med den ekstra kontrolleren, ble overrasket over at de solgte pakken med ekstra kontroller og spill for mindre enn 6k

Den pakken med Horizone og ekstra kontroll kosta 7500 kr ikke mindre enn 6k som du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Lezherus said:

Samme her! Jeg vil returnere pakken med headeset + GT7 og beholde den med den ekstra kontrolleren, ble overrasket over at de solgte pakken med ekstra kontroller og spill for mindre enn 6k

Hei Lezherus,

 

Jeg kan tenke meg å kjøpe pakken med GT7 og headset hvis du er interessert. Kan hente på østlandet ila helgen, oppgjør ved vipps 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Shadze said:

Kan se ut som elkjøp har gjort en liten feil og at du har vært heldig og fått et lite kupp? 😜 MEN, rosa kontroller, fysj 😅

Jeg trodde det var tilfelle, men det var tilgjengelig for den prisen i flere timer, og jeg kjenner andre 2 personer som også klarte å kjøpe til den prisen, så jeg antok at det var en slags sprø bursdagsavtale siden de feiret 60 år med butikken. Men ja, det er den rosa kontrolleren, men jeg har det bra med det, kjæresten likte det lol

  • Liker 2
Lenke til kommentar
31 minutes ago, Lezherus said:

Jeg trodde det var tilfelle, men det var tilgjengelig for den prisen i flere timer, og jeg kjenner andre 2 personer som også klarte å kjøpe til den prisen, så jeg antok at det var en slags sprø bursdagsavtale siden de feiret 60 år med butikken. Men ja, det er den rosa kontrolleren, men jeg har det bra med det, kjæresten likte det lol

Ja , til den prisen hadde ikke jeg heller klaget :) hmm, ikke godt å si , men virker jo litt for godt til å være sant at de slipper en bundle med ekstra produkter og selger pakken rimeligere enn standard for kun konsoll . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
26 minutes ago, Shadze said:

Ja , til den prisen hadde ikke jeg heller klaget :) hmm, ikke godt å si , men virker jo litt for godt til å være sant at de slipper en bundle med ekstra produkter og selger pakken rimeligere enn standard for kun konsoll . 

Ja, jeg innrømmer at dette virkelig er rart, spesielt med tanke på at de solgte en lignende pakke (bare annen kontrollerfarge) for 7500kr tidligere samme dag. Men jeg så det nesten 3 timer etter at linken ble lagt ut her:

https://www.diskusjon.no/topic/1906938-playstation-5-tilgjengelig-tråd-les-første-post/?do=findComment&comment=26340775

Jeg forestilte meg at hvis det virkelig var en feil, ville det sannsynligvis ikke ta så lang tid før de oppdaget det og fikset det. Også ikke lenge før det fikk jeg en e-post med tittelen "Siste sjanse - Bursdagsfesten er snart over", så jeg antok det som bare en gal avtale og trakk av. Jeg var fortsatt litt skeptisk og trodde det ville kansellere bestillingen, men alt ble levert helt fint i dag.

Så ja, det er ganske rart, kunne ha vært feil eller bare en veldig god bursdagsavtale, uansett, jeg kompliserer ikke haha

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Lezherus said:

Jeg forestilte meg at hvis det virkelig var en feil, ville det sannsynligvis ikke ta så lang tid før de oppdaget det og fikset det. Også ikke lenge før det fikk jeg en e-post med tittelen "Siste sjanse - Bursdagsfesten er snart over", så jeg antok det som bare en gal avtale og trakk av. Jeg var fortsatt litt skeptisk og trodde det ville kansellere bestillingen, men alt ble levert helt fint i dag.

Jeg hadde den muligheten selv til prisen du fikk, men fikk error melding når jeg skulle betale. Så tror du har vært griseheldig :)

Lenke til kommentar
On 4/26/2022 at 9:32 AM, Shadze said:

Noen som har fått sin bundle med dualsense fra elkjøp sendt enda ? 

Hei, da har jeg fått bekreftelse.

Spillet har allerede kommet, PS5 kommer på mandag. Ifølge sporingsnummeret sto det at den ankommer 02/05/22, men det er enda 2 dager igjen før søndag. Kanskje den kommer imorgen. Vi får se. Men, mandag er spikret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...