Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
56 minutes ago, Shadze said:

Noen som har fått sin bundle med dualsense fra elkjøp sendt enda ? 

Nei, men ser at det har blitt registrert hvor den shippes fra: 

"Leveres til hentested: El-Giganten Logistik, DC Jönkö" - Jeg tror det er herfra de sender de fleste varer som bestilles (hvis jeg husker rikitg fra mine tidligere bestillinger fra Elkjøp). Ting som de ikke har fysisk i butikken. Muligens de shippes idag eller imorgen.

Lenke til kommentar
44 minutes ago, Lfcfan123 said:

Noen som bestillte fra cdon bundle som har fått beskjed om at den er på tur? Altså at den fysisk er på lastebil, har fått sporingsnr å alt det dær, å meldig fra posten at den er «snart» på vei, altså at den er forhåndsmeldt

Kjøpte ikke fra cdon, men har du fått alt det da er den på vei. De sender ikke ut sporingsnr. og melder fra til Posten hvis ikke den er klar. Dette gjelder absolutt alt som sendes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
49 minutes ago, fjs said:

Den linken fungerte visst ikke, men det gjør denne. Ingen bundle dog, kun PS5 discversjon til de som vil ha!

https://www.netonnet.no/art/gaming/spillogkonsoll/playstation/playstation-konsoll/sony-playstation-5/1020350.15693/

 

EDIT: Står at de har den inne på lager, men det er ingen kjøpeknapp, så da regner jeg med det er tomt og det ikke har blitt oppdatert...

Endret av laettis
Lenke til kommentar
Baba2 skrev (8 timer siden):

Hva var prisene på Netonnet bundlene?

image.png.97b3a7fa3057aaab8074ccc31420a2ea.png

 

Vi får se da, om det var en feil eller om det er tomt. Jeg rakk å bestille ihvertfall

Update: allerede fått sendings bekreftelse fra netonnet.

Endret av fjs
ny update
  • Liker 1
Lenke til kommentar
laettis skrev (2 timer siden):

Kjøpte ikke fra cdon, men har du fått alt det da er den på vei. De sender ikke ut sporingsnr. og melder fra til Posten hvis ikke den er klar. Dette gjelder absolutt alt som sendes. 

Fikk forventet leveringsdato nå, den er lastet opp for leveranse😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lfcfan123 skrev (11 timer siden):

Noen som bestillte fra cdon bundle som har fått beskjed om at den er på tur? Altså at den fysisk er på lastebil, har fått sporingsnr å alt det dær, å meldig fra posten at den er «snart» på vei, altså at den er forhåndsmeldt

Ja forventet levering i morgen :) Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
2 hours ago, eivind.b.e said:

Noen som har fått sin PS5 bundle fra Elkjøp sendt? Min ble forhåndsmeldt igår 22:05, intet nytt siden da 😅. Forventet leveringstid på Kolvereid var 27.april(imorgen). 
 

mulig forventet leveringstid var tilknyttet logistikksenteret som er nevnt lengre oppe?

Ja, skal hente den i morgen! (Har tracking)

Edit: jeg bestilte ca 08:15 da. Fikk allerede sporing senere samme dag. 

Endret av ItsAlexa
Lenke til kommentar
Lfcfan123 skrev (45 minutter siden):

Noen andre som bestillte bundle fra cdon som har bare én pakke påtur? Spør siden alle som kjøpte fra elkjøp har 3 forsendelser siden det også var bundle med 3 ting, regner med at alt er i en pakke men hører med dere fordeom😅

cdon er en pakke tenker jeg. Jeg har hvertfall bare et sporingsnummer derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...