Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Recommended Posts

TiLT42 skrev (1 minutt siden):

Og vips så er jeg nervøs siden jeg ikke har fått noen endringer i min ordre. 😛

Jeg har bedt om utlevering i butikk da, så det er mulig det også medfører endringer i hvordan ting rapporteres.

Der ble jeg også nervøs.. Kan også hende at det har med utlevering i butikk å gjøre, valgte det selv

Nå tror jeg ikke det er veldig mange som ender opp med å betale 20.000 for en PS5 på Finn, eller 10.000 for den saks skyld.

Men jeg lurer på om de som faktisk gjør det vet hvor mye PC de kunne fått for de prisene. 

Lord Claymore skrev (21 minutter siden):

Min har nå hatt samme status i snart 48 timer. Skikkelig frustrerende. Ble videresendt fra Oslo tysdag, men ingenting har skjedd siden. Som sagt , bestilt fra Elkjøp. Har estimert leveringsdag i dag, tviler på at det skjer nå.

Fortsatt det samme her og. Vi må nok satse på morgendagen ja. 

Sitat

Nå tror jeg ikke det er veldig mange som ender opp med å betale 20.000 for en PS5 på Finn, eller 10.000 for den saks skyld.

Men jeg lurer på om de som faktisk gjør det vet hvor mye PC de kunne fått for de prisene. 

Er vel kanskje noe de kommer til å angre på i etterkant når PS5 salget åpner seg mye mer etter nyttår og prisene begynner å falle på Finn.no. Mer desperasjon enn sunn fornuft som spiller inn nå. 

Edited by Stifi

Stifi skrev (2 minutter siden):

Er vel kanskje noe de kommer til å angre på i etterkant når PS5 salget åpner seg mye mer etter nyttår og prisene begynner å falle på Finn.no. Mer desperasjon enn sunn fornuft som spiller inn nå. 

Det blir nok ganske skralt godt ut på nyåret også. PS4 var ikke lagerført ut i mars/april. Og for noen som har nok av penger er det viktig å få til jul.

heisong skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg ikke har bestilt PS5, vet dere hvor jeg kan bestille det med raskest mulig levering?

Akkurat nå er vel kanskje Finn.no det beste alternativet?  😅 Hvis du finner en plass så må du gi beskjed til alle oss andre som ikke fikk kjøpt!

• Like 1

Ville unngått finn og lignende i det lengste ift. disse produktene. Man ser nå flere hundre spekulanter på finn. Vil man bli kvitt denne oppførselen må man stemme med lommeboken.

Edited by Theo343

heisong skrev (5 minutter siden):

Hvis jeg ikke har bestilt PS5, vet dere hvor jeg kan bestille det med raskest mulig levering?

Foreløpig er det vel kun Dustin Home som har åpent for å bestille.

Just now, ballerusk said:

En annonse påstod han har fått bud på 13k+, så det er vel der landet ligger.

Personlig håper jeg folk har is i magen og kjøper færrest mulig der inne.

De som har bestilt fra Dustin, hva sier ordrene deres?

Mulig en tabbe å ikke bestille derifra. Var mulig å bestille lenge der, i motsetning til 1-2 sek på elkjøp/power.

gurka skrev (2 minutter siden):

De som har bestilt fra Dustin, hva sier ordrene deres?

Mulig en tabbe å ikke bestille derifra. Var mulig å bestille lenge der, i motsetning til 1-2 sek på elkjøp/power.

Og det sier du nå? Søren og! 😄

ballerusk skrev (10 minutter siden):

En annonse påstod han har fått bud på 13k+, så det er vel der landet ligger.

Jeg kjenner en som fikk 18 000 kr, solgt etter 30 minutter. Folk er helt desperate. 

Mala skrev (11 minutter siden):

Kjenner jeg gråter inni meg når jeg klikker inn på Finn nå..

Selg så har du glatt en 2.1 oled tv.... plystrer nesten  gratis 

samco skrev (Akkurat nå):

Selg så har du glatt en 2.1 oled tv.... plystrer nesten  gratis 

Har ingen PS5 å selge, og hadde jeg hatt konsollen hadde den vært i bruk NÅ 😛