Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Paccoo said:

Til ettertanke etter dagen: Hvor mange fikk faktisk handlet i dag uten å "jukse" (bot,script osv)?

Jeg fikk handlet hos netonnet idag tidlig. Etter å ha prøvd hos elkjøp og power ble jeg overbevist om at det bare var bots, men en kompis av meg klarte å få en hos power uten noe stress.

Skulle nesten tro de hadde beskyttelse mot oss som spammet F5, for han var bare innom klokka 13:30 og fikk kjøpt på første forsøk.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en annen tråd så har jeg en kompis som har prøvd å fått tak i PS5 i dag han og. Etter å ha feilet alle gangene satt han opp et script for å trykke på "legg i handlekurv" knappen når det ble tilgjengelig på siste runde fra power. Fra knappen byttet farge til blå brukte scripte 200 millisekund på å klikke på knappen, og han ble for sein. 

Bare for å sette det litt i perspektiv hva vi vanlige dødelige ikke maskiner har måtte jobbet i mot her :p 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...