Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Quakecry skrev (Akkurat nå):

Haha fra 80 som leser nå til 145 + når slippene kom. Men, jo flere og flere som skaffer PS5 jo mindre kamp om mølla blir det.

Neppe

Haha fra 80 som leser nå til 145 + når slippene kom. Men, jo flere og flere som skaffer PS5 jo mindre kamp om mølla blir det.

Stikk inn på finn nå og screenshot antall konsoller som ligger der, prøv igjen senere i dag eller om noen dager 😛 

• Like 1

Joakimsjo skrev (2 minutter siden):

image.png

Synd de ikke skriver hvor mange på lager. Lurer da på om det går etter ordrenummer eller de bare printer ut sendingslapper fortløpende.

Just now, Mala said:

Stikk inn på finn nå og screenshot antall konsoller som ligger der, prøv igjen senere i dag eller om noen dager 😛 

Ingen tvil om at skalpere benytter sjangsen nei..

Mala skrev (1 minutt siden):

Jeg rakk å sende beskjed til flere kompiser hvor av en fikk lagt inn bestilling på CDON. Så er ikke som bestiller så mange de klarer for å tjene penger 👌

Det var noen hektiske minutter der. Håper bare coolshop faktisk har de på lager og sender de jeg bestilte. Da er store deler av kompisgruppen på ps5

Desto flere som kjøper for å tjene, desto bedre for det totale. Heldigvis kjenner jeg irritasjonen stiger til nye høyder når jeg ser de som stockpiler. At jeg skal i alle fall ikke finansiere noens profit. da venter jeg til høsten. :D 

Just now, Fifaaam said:

lager.PNG

Var vel over 10min vindu for handel på CoolShop, mulig jeg er i overkant pessimistisk men tror fortsatt det er urealistisk at alle får med en gang.

Power!!!

Husk å sjekke om du har fått mail derifra jevnlig i dag!

Har ikke de fleste mail app på telefonen i dag da?

Quakecry skrev (1 minutt siden):

Power!!!

Husk å sjekke om du har fått mail derifra jevnlig i dag!

Helt usannsynlig at ingen her inne «vinner». Burde vel sende ut mail om man ikke vinner også, slik som Elkjøp. 

• Like 1

V8Climber skrev (1 minutt siden):

Var vel over 10min vindu for handel på CoolShop, mulig jeg er i overkant pessimistisk men tror fortsatt det er urealistisk at alle får med en gang.

Ja forsåvidt enig, men mulig de har en del inne, vet ikke når de sist solgte da?

Da blir det jo bare masse spam på telefonen.

Ikke noe spam her iallefall, men så abonnerer jeg ikke på alt salg tull heller.

NorthugJr skrev (1 minutt siden):

Helt usannsynlig at ingen her inne «vinner». Burde vel sende ut mail om man ikke vinner også, slik som Elkjøp. 

Ifølge kundeservice skal man få mail om både vinn eller ikke. Men hvis man ikke hører noe innen ikveld, kan man trygt anta at man ikke vant.

Just now, Fifaaam said:

Ja forsåvidt enig, men mulig de har en del inne, vet ikke når de sist solgte da?

Er såvidt jeg vet lenge siden de solgte sist gang, kan jo tenkes de har spart opp eller fått stor samlet forsending. Ikke gi meg håp nå! :D