Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, Star Fox said:

Noen som har sjekket kjøp- og salggrupper på Facebook? Regner med det fort kan bli lynsjestemning i kommentarfeltene der.

Spørs om det ikke kommer noen "Har en slik men fant ut at jeg ikke kommer til å få tid til å bruke den særlig selv, gi gjerne bud" 😛

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Amored skrev (6 minutter siden):

Fått det til å fungere?

Forskjellige spill i tillegg til at begge kommer til å bli vanskelig å få tak i en stund fremover. 

Løste det ved at jeg allerede var logget på på pcen min og fikk deaktivert det. 

aktiverte igjen med Google Authenticator. Er jeg ikke avhengig av at sms-systemet må fungere 🙂

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, MrCradock said:

Hvorfor blir annonsene slettet eller inaktive med en gang på Finn? Er det Finn som rydder opp eller er det desperate folk som tar helt av?

Vanskelig å vite, jeg har satt på notification på "playstation 5" på Finn og alle annonsene får ekstremt raskt mange "favoritter" før de forsvinner rett etterpå.

Skrevet
32 minutes ago, Pallehysa said:

Lurer litt på om det kan ha med nett hastigheita og. 

har under 9ms ping samt 500/500 fiber. Det er ingen faktor. Opplevde også utsolgt på under 3 sekunder fra knapp ble tilgjengelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minute ago, oxidized said:

Knappen ble sannsynligvis blå ganske mange sekunder etter at tilgangen til å legge inn produktet i handlekurven ble åpnet da.

Skal man få lagt produktet i handlevognen uten kjøp/"legg i handlekurv" knapp i grensesnittet så må man scripte eller kjøre direktekall. Det er jo slikt vi tipper har skjedd en del dette halvåret.

Endret av Theo343
Skrevet
Amored skrev (4 minutter siden):

Er vel ikke ulovlig å legge ut ting på Finn?

"FINN forbeholder seg retten til å foreta konkrete vurderinger rundt varer i annonser og om disse er ønsket på FINN."

• Liker 2
Skrevet

Jaja, ble ikke denne gangen heller. Sony har virkelig gitt meg avsmak på denne konsollgenerasjonen. En ting er at de ikke evner å møte etterspørsel, men det at alle spillene som kommer ut nå om dagen enten må kjøres i performance eller fidelity er jo falitterklæring.

Skal man bare gjøre som man burde gjort for mange år siden og graduere til PC?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...