Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joneia skrev (1 minutt siden):

Er det noen som vet hvor mange ganger det er lagt ut PS5 for salg etter 19 november, og evt når dette var? 

Så vidt jeg vet var det kun ved lanseringsdagen (19. Nov) og en gang før jul (9/10. Des). Dette i Norge så klart. Jeg vet at USA og andre land har hatt flere drop siden deres lanserinsdato (12. Nov). 

Endret av JamilDost
Lenke til kommentar
JamilDost skrev (1 time siden):

Så vidt jeg vet var det kun ved lanseringsdagen (19. Nov) og en gang før jul (9/10. Des). Dette i Norge så klart. Jeg vet at USA og andre land har hatt flere drop siden deres lanserinsdato (12. Nov). 

Var det ikke noe salg på black friday også?
Og noen som kjøpte rett før jul og fikk levert 22. 23 eller i romjulen (?)

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar
prolapskaus skrev (12 timer siden):

Haha, knallreviews på PS5 på siden der. Ikke visste jeg at den var en god luftavfukter i tillegg til å kjøre 4k/60FPS og ha en lynrask SSD 🙃

Lukter litt tvilsomt, dette.

Det er en helt legitim butikk dette, men de har dessverre valgt å kjøre Google Translate eller lignende på hele sida si, så det virker litt sketchy.

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (6 minutter siden):

Er nok bare å være tålmodig. PS5 har foreløpig ingen spill annet enn dark souls enda heller. Mener jeg leste noe om at det er produksjonsproblemer også. 

Sant nok. Men det å spille crossgen-spill lydløst og så og si uten lastetider er også veldig digg. 

Endret av CaZpeR
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Koser meg mest med CoD Zombies om dagen. Ble overrasket da jeg så det kom i en egen PS5-versjon med høyere fps, highres teksturer og haptisk feedback på våpnene. Ellers er det gøy å lande på bakken før Warzonekartet har lastet inn for mine ps4-venner.

Ellers er det som nevnt her bare digg med en dønn stille konsoll, mye raskere lastetider og ikke minst UI'en som er langt bedre og raskere enn PS4 sin. Kontrolleren er for øvrig den beste kontrolleren jeg har holdt i, og er en del større enn PS4, ca like stor som MS sin, men mer ergonomisk. Haptisk feedback blir nok en smakssak - det kan skrus av i CoD ihvertfall..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (2 timer siden):

Sant nok. Men det å spille crossgen-spill lydløst og så og si uten lastetider er også veldig digg. 

Ikke minst er en rekke PS4 stortitler optimalisert for konsollen, om man da har gått glipp av disse har man plutselig en solid mengde timer foran seg med underholdning..også lydløst :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, Mala said:

Ikke minst er en rekke PS4 stortitler optimalisert for konsollen, om man da har gått glipp av disse har man plutselig en solid mengde timer foran seg med underholdning..også lydløst :D

Ny kjølepasta gjør susen for de fleste som har slitet med støy på ps4 eller pro, noe man fort ser hvis man tør å bryte garantien. Har en bror som har fikset andre sine bråkete konsoller som ikke tar lange tiden. ☺️
 

 

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (20 minutter siden):

Ny kjølepasta gjør susen for de fleste som har slitet med støy på ps4 eller pro, noe man fort ser hvis man tør å bryte garantien. Har en bror som har fikset andre sine bråkete konsoller som ikke tar lange tiden. ☺️
 

 

Jeg prøvde meg med kjølepasta på min launch PS4 og det gjorde ingen forskjell. 🤷🏼‍♂️ Ikke var den spesielt støvete heller så jeg hadde ingenting å hente der. 

Bestemte meg vel bare for å leve med en jetmotor i stua frem til jeg får PS5. 

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (48 minutter siden):

Ny kjølepasta gjør susen for de fleste som har slitet med støy på ps4 eller pro, noe man fort ser hvis man tør å bryte garantien. Har en bror som har fikset andre sine bråkete konsoller som ikke tar lange tiden. ☺️
 

 

Det varierer veldig fra revisjon til revisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...